Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Arme Pummie!Ze is nu al nostalgisch en heeft een stukje lapinlever laten liggen voor morgen
Maar gezellig dat jullie er weer zijn![]()
koekje schreef: Ik heb een luie dag vandaag. ik heb vanochtend de vaatwasser niet leeggehaald en nu staat het er nog in. Ik heb geen eten vers gekookt, maar twee bordjes opgewarmd. Ik heb Vera net uitgeklopt ipv haar een schoon pak aan te trekken.Luie dagen horen soms
Angelique schreef: Het stikt hier van de muggen. De hele zomer amper last gehad en nu zitten er dus echt tientallen in de hut.Hier net zo
Kaio schreef: Als er een auto je oprit blokkeertNee, maar je mag hem wel laten afslepen, mag je die dan houden/confisqueren?
![]()
Kaio schreef: Als er een auto je oprit blokkeertJe mag er ook een deuk intrappen, mag je die dan houden/confisqueren?
![]()
Mowgli schreef: Nee, maar je mag hem wel laten afslepen![]()
Angelique schreef: Je mag er ook een deuk intrappenHmm jammer ik vond zelf in beslag nemen wel een leuke optie![]()
Martine-Tom schreef: Vorig jaar een stuk geschreven over wat Tom voor mij betekend en hoe hij mij door een zware tijd heeft gesleept, uiteraard ook vermeld dat ie daarvoor zelfs een officiele hulphondstatus kreeg.Leuk!
Dat verhaal kwam in de Telegraaf en nu ben ik benaderd door een tv producent die voor een nieuw programma een item over Tom en mij wil maken, hoe gaaf is dat?!?!!??!