Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Ik heb een luie dag vandaag. ik heb vanochtend de vaatwasser niet leeggehaald en nu staat het er nog in. Ik heb geen eten vers gekookt, maar twee bordjes opgewarmd.  Ik heb Vera net uitgeklopt ipv haar een schoon pak aan te trekken.
koekje schreef: Arme Pummie!
Maar gezellig dat jullie er weer zijn  :)
Ze is nu al nostalgisch en heeft een stukje lapinlever laten liggen voor morgen  :biggrin2:
:) merci  :)
koekje schreef: Ik heb een luie dag vandaag. ik heb vanochtend de vaatwasser niet leeggehaald en nu staat het er nog in. Ik heb geen eten vers gekookt, maar twee bordjes opgewarmd.  Ik heb Vera net uitgeklopt ipv haar een schoon pak aan te trekken.
Luie dagen horen soms  :D
Door dinky89
Angelique schreef: Het stikt hier van de muggen. De hele zomer amper last gehad en nu zitten er dus echt tientallen in de hut.
Hier net zo  :-X
Heb er op dierendag volgens mij al stuk of 10 vermoord en zag de vriendjes druk voor raam vliegen  :-X
Blijkbaar halen ze schade van de zomer in.

OT: weer gewerkt van half 9 tot half 6. Was het ziek thuiszitten zat en vergat vervolgens op het werk de tijd  :o Nu daardoor wel enorm gesloopt, heel vreemd  8)
Laatst gewijzigd door dinky89 op wo 07 okt 2015, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BusKay
http://www.faqt.nl/recent/internet-vervuilt-meer-dan-vliegen/

Dus als ik jou was zou ik nu de pc, laptop, tablet, mobiel uitzetten.

We danken je dat je hier ooit bent geweest en waarderen je offer zodat wij nog even door kunnen gaan...

Woekerpolis weer in opspraak: Volgens mij valt mijn pensioenspremie daar ook onder...
Laatst gewijzigd door BusKay op do 08 okt 2015, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaio
Mowgli schreef: Nee, maar je mag hem wel laten afslepen  ::)
Angelique schreef: Je mag er ook een deuk intrappen  :biggrin2:
Hmm jammer ik vond zelf in beslag nemen wel een leuke optie  :biggrin2:
Door Kaela
Mijn relax en luier dagje gaat goed! Ik heb de kast beneden en de kledingkast boven opgeruimd, de badkamer gepoetst en na 2 keer de vaatwasser staat nu de wasmachine aan. De keuken is ook al gezogen en gedweild.

Ik moest ook nog een sportieve activiteit doen vandaag, van mijn personal trainer. Hij kan het dak op  :P. Straks nog even de woonkamer en boven stofzuigen en dan vind ik het wel weer sportief genoeg vandaag.
Door Martine-Tom
Vorig jaar een stuk geschreven over wat Tom voor mij betekend en hoe hij mij door een zware tijd heeft gesleept, uiteraard ook vermeld dat ie daarvoor zelfs een officiele hulphondstatus kreeg.
Dat verhaal kwam in de Telegraaf en nu ben ik benaderd door een tv producent die voor een nieuw programma een item over Tom en mij wil maken, hoe gaaf is dat?!?!!??!
Door koekje
Martine-Tom schreef: Vorig jaar een stuk geschreven over wat Tom voor mij betekend en hoe hij mij door een zware tijd heeft gesleept, uiteraard ook vermeld dat ie daarvoor zelfs een officiele hulphondstatus kreeg.
Dat verhaal kwam in de Telegraaf en nu ben ik benaderd door een tv producent die voor een nieuw programma een item over Tom en mij wil maken, hoe gaaf is dat?!?!!??!
Leuk!
Roep even wanneer je fifteen minutes of fame zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door