Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:We snappen het... Pauline gefeliciteerd met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben een nieuwe hond
BusKay schreef: We snappen het... Pauline gefeliciteerd metJa hè!!! Joep is echt een DROPPIE!!!DROPPIE!!
![]()
Kim_S schreef:Kim weet je héél zeker dat er geen addertje onder het gras zit? Dit moet wel een rothond zijn. Een hiellebijter. Een kutkeffer. Dat zie je toch zo!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben een nieuwe hond
![]()
hannabelgje schreef: Vertel!!!Hannah, ik denk dat dit dezelfde kant opgaat als BZV en Heel Holland Bakt.. je moet gewoon wachten tot de finaleweek....
Pauline schreef: En vooral een ontzettende trage donder..., lopen??? Ho maar..., die wil gereden worden in een buggy!!!!..... nou, nou, nou ???![]()
![]()
![]()
En dat vond Anke uiteraard weer prachtig.... Wil toch ieder kind? Een "levende" pop! Hahhaaaaa dat wordt
BusKay schreef: Hannah, ik denk dat dit dezelfde kant opgaat als BZV en Heel Holland Bakt.. je moet gewoon wachten tot de finaleweek....Stel je voor dat ze hem echt willen!!!![]()
..... nou, nou, nou ???
Pauline schreef: Stel je voor dat ze hem echt willen!!!Dat is niet nodig bij een frikandel op poten
Daar moet ik niet aan denken!! Dus vooral veel anti-reclame.
BusKay schreef: Dat is niet nodig bij een frikandel op potenHet is meer ein Bratwurst!![]()
![]()
![]()