Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
Kim_S schreef: :D :D :D :D :D :D

We hebben een nieuwe hond  :biggrin2:
We snappen het... Pauline gefeliciteerd met  :circle: DROPPIE!!  :circle:
Door Pauline
BusKay schreef: We snappen het... Pauline gefeliciteerd met  :circle: DROPPIE!!  :circle:
Ja hè!!! Joep is echt een DROPPIE!!! :biggrin2: :P
Door hannabelgje
Sterkte Pauline. Ik wist niet dat hij herplaatst werd. Kim gefeliciteerd! Ennuh het is geen hond hè het is een teckel. Das nie hetzelfde.  

Gaat iemand nog iets nuttigs melden?
Door Kaela
Kim_S schreef: :D :D :D :D :D :D

We hebben een nieuwe hond  :biggrin2:

Afbeelding
Kim weet je héél zeker dat er geen addertje onder het gras zit? Dit moet wel een rothond zijn. Een hiellebijter. Een kutkeffer. Dat zie je toch zo!!!

:sofa:
Door Pauline
En vooral een ontzettende trage donder..., lopen??? Ho maar..., die wil gereden worden in een buggy!!!! :o :o :o :o

En dat vond Anke uiteraard weer prachtig.... Wil toch ieder kind? Een "levende" pop! Hahhaaaaa dat wordt
Door BusKay
hannabelgje schreef: Vertel!!!
Hannah, ik denk dat dit dezelfde kant opgaat als BZV en Heel Holland Bakt.. je moet gewoon wachten tot de finaleweek....  :-\ :-\
Pauline schreef: En vooral een ontzettende trage donder..., lopen??? Ho maar..., die wil gereden worden in een buggy!!!! :o :o :o :o

En dat vond Anke uiteraard weer prachtig.... Wil toch ieder kind? Een "levende" pop! Hahhaaaaa dat wordt
  ..... nou, nou, nou ???
Door Pauline
BusKay schreef: Hannah, ik denk dat dit dezelfde kant opgaat als BZV en Heel Holland Bakt.. je moet gewoon wachten tot de finaleweek....  :-\ :-\
  ..... nou, nou, nou ???
Stel je voor dat ze hem echt willen!!! :o

Daar moet ik niet aan denken!! Dus vooral veel anti-reclame.

Dit wil je toch niet?? ??

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Pauline op zo 27 sep 2015, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BusKay
Pauline schreef: Stel je voor dat ze hem echt willen!!! :o

Daar moet ik niet aan denken!! Dus vooral veel anti-reclame.
Dat is niet nodig bij een frikandel op poten  :D :D :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door