Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Angelique schreef: Nah, gewoon weer een gevalletje domme vragen bestaan echt wel hoor.  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2:

Lekker met de katjes gespeeld en met Charlie gewandeld. Nu bij de kapper en straks wachten er nog een zooi huishoudelijke taken op me die gisteren door het vele werk zijn blijven liggen.
Door -Annemarie-
BusKay schreef: Zo... terug van de markt met o.a. een paar witte kolen (9). Morgen FF zuurkool maken....

Afbeelding
Leuk!  :)

Ik ga zo de bestelling voor de zuurkoolpot de deur uit doen. Wordt denk ik wel een kleinere. Dit is 5 liter, als ik het zo zie?
Ben zelf niet zo'n zuurkoolfan, dus 3 liter is voor ons genoeg.
Maar stiekum hoop ik dat eigenste zuurkool veel lekkerder is!  ;D
Door -Annemarie-
Afbeelding

Gisteren de administratie bijgewerkt.  :biggrin2:

Vandaag sleurhut gesopt, die mag weer naar de stalling. Lekker genoten van het mooie weer de enige buien die er in Nl. vielen vandaag.  ::)  Er moeten nog wat randjes gekit worden, zou wel fijn zijn als het nu droog bleef.  :D
BusKay schreef: Zo... terug van de markt met o.a. een paar witte kolen (9). Morgen FF zuurkool maken....

Afbeelding
Jaaa, gaaf! Ik heb een tonnetje gekregen van het werk.... Kan alleen nergens echt duidelijk een recept vinden om zelf zuurkool te maken Afbeelding
Door Radja
constance.blokzijl schreef: Jaaa, gaaf! Ik heb een tonnetje gekregen van het werk.... Kan alleen nergens echt duidelijk een recept vinden om zelf zuurkool te maken Afbeelding

Hier een recept
Kim_S schreef: Lekker gewandeld, beetje getraind, balletje gegooid. Ontzettend genoten  :biggrin2:
Spannend hoor, ben benieuwd of het nu een ja wordt!
Angelique schreef: Behangen is zooooo stom  >:(
Eens. Maar als het er eenmaal op zit is het resultaat zo mooi!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door