eelke schreef: Aahhhh vrijgezellen feessie?Ja denk dat ie er normaal niet zo bijloopt

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Aahhhh vrijgezellen feessie?Ja denk dat ie er normaal niet zo bijloopt
Angelique schreef: Nah, gewoon weer een gevalletje domme vragen bestaan echt wel hoor.![]()
BusKay schreef: Zo... terug van de markt met o.a. een paar witte kolen (9). Morgen FF zuurkool maken....Gaaf !!! Zo jammer dat mijn man geen zuurkool lust
![]()
BusKay schreef: Zo... terug van de markt met o.a. een paar witte kolen (9). Morgen FF zuurkool maken....Leuk!
![]()
BusKay schreef: Zo... terug van de markt met o.a. een paar witte kolen (9). Morgen FF zuurkool maken....Jaaa, gaaf! Ik heb een tonnetje gekregen van het werk.... Kan alleen nergens echt duidelijk een recept vinden om zelf zuurkool te maken
![]()
constance.blokzijl schreef: Jaaa, gaaf! Ik heb een tonnetje gekregen van het werk.... Kan alleen nergens echt duidelijk een recept vinden om zelf zuurkool te maken![]()
Kim_S schreef: Lekker gewandeld, beetje getraind, balletje gegooid. Ontzettend genotenSpannend hoor, ben benieuwd of het nu een ja wordt!![]()
Angelique schreef: Behangen is zooooo stomEens. Maar als het er eenmaal op zit is het resultaat zo mooi!![]()
Maxi's 3-tal schreef: Spannend hoor, ben benieuwd of het nu een ja wordt! Eens. Maar als het er eenmaal op zit is het resultaat zo mooi!Nou, prachtig