Zooo... spulletjes gepakt. Het is Dogtrail-weekend!
Tot later!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: Zooo... spulletjes gepakt. Het is Dogtrail-weekend!Heel veel plezier Ronald!
Tot later!!
Anne in Duitsland schreef: Later vanmiddag begrafenis van de buurkat.Rust zacht Petertje! Wat een nare ontdekking, AnneWas een zwervertje dat op kittenleeftijd opdook in de buurt en zich erg aan de buurvrouw had gehecht. Schuw naar anderen, maar bij haar ging ie graag op schoot liggen. Een week of twee geleden kwam ie thuis met een bloedend bekkie (veel bloed, blijkbaar) en zwalkende achterhand. Hij was ook sterk vermagerd, zei de buuf. Een dag of tien geleden was ie helemaal verdwenen. De afgelopen dagen vond ik het akelig naar dood ruiken op de erfscheiding met de andere buren, voor aan de straat. Nou staat daar al jaren een hondenhok vol met stro voor eventuele zwerfkatten (had dat er oorspronkelijk neergezet voor Moeke, de mama van onze Sokjes), en ik dacht: laat me raden... En jawel. Deksel opgetild, brrr. De maden kropen al overal rond.
Heb net de buurvrouw ingelicht, vanavond gaan we hem begraven. Rust zacht, Petertje... Je mocht maar een jaar of 5 worden, maar je kon in vrijheid leven en er stond altijd een bakje eten en warm mandje voor je klaar. Niet slecht gedaan voor een zwervertje, jochie!
Anne in Duitsland schreef: Later vanmiddag begrafenis van de buurkat.Oh bah, wat naar zeg en niet fijn om te vinden.Was een zwervertje dat op kittenleeftijd opdook in de buurt en zich erg aan de buurvrouw had gehecht. Schuw naar anderen, maar bij haar ging ie graag op schoot liggen. Een week of twee geleden kwam ie thuis met een bloedend bekkie (veel bloed, blijkbaar) en zwalkende achterhand. Hij was ook sterk vermagerd, zei de buuf. Een dag of tien geleden was ie helemaal verdwenen. De afgelopen dagen vond ik het akelig naar dood ruiken op de erfscheiding met de andere buren, voor aan de straat. Nou staat daar al jaren een hondenhok vol met stro voor eventuele zwerfkatten (had dat er oorspronkelijk neergezet voor Moeke, de mama van onze Sokjes), en ik dacht: laat me raden... En jawel. Deksel opgetild, brrr. De maden kropen al overal rond.
Heb net de buurvrouw ingelicht, vanavond gaan we hem begraven. Rust zacht, Petertje... Je mocht maar een jaar of 5 worden, maar je kon in vrijheid leven en er stond altijd een bakje eten en warm mandje voor je klaar. Niet slecht gedaan voor een zwervertje, jochie!
koekje schreef: De ouderdom heeft toegeslagen! Dementia has begun!Een paar nachten goed slapen, dan gaat het met de dementia vast weer een stuk beter.
Ik noemde Vera net Sientje en Sien net Veraatje![]()