Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Brrrr Kaio, wat een held dat ze dan zo juist reageren he? En fijn dat ze zo'n dikke vacht hebben... je moet er ook niet aan denken dat ze zich met z'n drieeen tegen die hond keren...

Veel plezier Ronald!

Ik ben nog steeds vakantie aan het vieren. Wat een graftakkenweer. Van ellende hebben we maar laminaat gehaald voor de zolder, je moet wat he...
Door Nynke
Goeiemorgen allemaal  :P :P  Het is droog en de zon schijnt  :biggrin2: :biggrin2:  Had vanmorgen 1 klant om te vervoeren; het leven is zwaar  ::) ::) 

Verder gaat het hier geweldig. Yesco en Mayla zijn super, ze liggen nu te stoeien en klooien. Foto's/filmpjes op FB te bewonderen  :) :)

Ronald veel plezier !! 

Kaio, wat een schrik !! 
Door Martine-Tom
Oppas-Tom gaat vandaag weer naar huis, vind het altijd leuk om te zien dat hoewel er met oppas-Tom echt niks mis is, je heel erg op je eigen hond ingesteld bent en visa versa.
Later vanmiddag begrafenis van de buurkat. :'( Was een zwervertje dat op kittenleeftijd opdook in de buurt en zich erg aan de buurvrouw had gehecht. Schuw naar anderen, maar bij haar ging ie graag op schoot liggen. Een week of twee geleden kwam ie thuis met een bloedend bekkie (veel bloed, blijkbaar) en zwalkende achterhand. Hij was ook sterk vermagerd, zei de buuf. Een dag of tien geleden was ie helemaal verdwenen. De afgelopen dagen vond ik het akelig naar dood ruiken op de erfscheiding met de andere buren, voor aan de straat. Nou staat daar al jaren een hondenhok vol met stro voor eventuele zwerfkatten (had dat er oorspronkelijk neergezet voor Moeke, de mama van onze Sokjes), en ik dacht: laat me raden... En jawel. Deksel opgetild, brrr. De maden kropen al overal rond. :-X

Heb net de buurvrouw ingelicht, vanavond gaan we hem begraven. Rust zacht, Petertje... Je mocht maar een jaar of 5 worden, maar je kon in vrijheid leven en er stond altijd een bakje eten en warm mandje voor je klaar. Niet slecht gedaan voor een zwervertje, jochie!
Anne in Duitsland schreef: Later vanmiddag begrafenis van de buurkat. :'( Was een zwervertje dat op kittenleeftijd opdook in de buurt en zich erg aan de buurvrouw had gehecht. Schuw naar anderen, maar bij haar ging ie graag op schoot liggen. Een week of twee geleden kwam ie thuis met een bloedend bekkie (veel bloed, blijkbaar) en zwalkende achterhand. Hij was ook sterk vermagerd, zei de buuf. Een dag of tien geleden was ie helemaal verdwenen. De afgelopen dagen vond ik het akelig naar dood ruiken op de erfscheiding met de andere buren, voor aan de straat. Nou staat daar al jaren een hondenhok vol met stro voor eventuele zwerfkatten (had dat er oorspronkelijk neergezet voor Moeke, de mama van onze Sokjes), en ik dacht: laat me raden... En jawel. Deksel opgetild, brrr. De maden kropen al overal rond. :-X

Heb net de buurvrouw ingelicht, vanavond gaan we hem begraven. Rust zacht, Petertje... Je mocht maar een jaar of 5 worden, maar je kon in vrijheid leven en er stond altijd een bakje eten en warm mandje voor je klaar. Niet slecht gedaan voor een zwervertje, jochie!
Rust zacht Petertje! Wat een nare ontdekking, Anne :-\
Petertje is inmiddels naar zijn laatste rustplaats gebracht. De buurman wilde niet langer meer wachten en heeft hem zelf uit het hondenhok gehaald. Misschien maar beter ook dat het wat sneller is afgehandeld, want vergeleken met gisteren was hij vandaag al een stuk, eh, rijper. Een van zijn pootjes was al kaal en viel er al af.  :( Het is behoorlijk warm geweest de afgelopen dagen, maar toch verbaast het me dat hij al in zo'n vergevorderde staat van ontbinding verkeerde, na een dag of tien.

Ben nu een beetje misselijk.  ::) Naja, kopje thee, wird schon.

Dut ze, Koek!
Anne in Duitsland schreef: Later vanmiddag begrafenis van de buurkat. :'( Was een zwervertje dat op kittenleeftijd opdook in de buurt en zich erg aan de buurvrouw had gehecht. Schuw naar anderen, maar bij haar ging ie graag op schoot liggen. Een week of twee geleden kwam ie thuis met een bloedend bekkie (veel bloed, blijkbaar) en zwalkende achterhand. Hij was ook sterk vermagerd, zei de buuf. Een dag of tien geleden was ie helemaal verdwenen. De afgelopen dagen vond ik het akelig naar dood ruiken op de erfscheiding met de andere buren, voor aan de straat. Nou staat daar al jaren een hondenhok vol met stro voor eventuele zwerfkatten (had dat er oorspronkelijk neergezet voor Moeke, de mama van onze Sokjes), en ik dacht: laat me raden... En jawel. Deksel opgetild, brrr. De maden kropen al overal rond. :-X

Oh bah, wat naar zeg en niet fijn om te vinden. :'(
Rust zacht Petertje. :-*

Hier vandaag portier gespeeld bij mijzelf en de buuf, katjes steeds verhuizen zodat ze niet konden ontsnappen. Daarna de rommel van de werkers opgeruimd bij mijzelf en de buuf. Verder veel gewerkt en daar ga ik zo nog even mee verder.
Verder lekker met de katjes gespeeld en net lekker met Charlie gewandeld want het was nog zulk fijn weer.
En bij thuiskomst gestoken door een wesp, tussen mijn vingers, dus daar wordt het nu dik. Wespen zijn stom! >:(
Afijn, verder aan het werk dus met mijn neefje bij Ping.FM vanaf 18.00 uur op de radio, zo leuk!
Door eelke
Aaahhh Buurkat...:( op zich fijn dat hij nog gevonden is...anders is het ook zo niet afgesloten... al is de  manier waarop erg akelig.

Maxi, wespen zijn zeer stom! Mijn arm is, na 3 weken, nog steeds dikker en er is nog een gedeelte verkleurd  >:( tussen je vingers lijkt me helemaal akelig!

Zo, de halve zolder is gebelaminaat. Heel gedoe want die kamer staat natuurlijk gewoon vol  ::) 1 grote kast moest naar beneden (die stond er al toen we het huis kochten en is duidelijk op zolder in elkaar gezet want naar beneden ging niet zo lekker) en dan volgende week de 2 vrieskastjes naar zolder. Staan ze gezellig bij de vrieskist. Drogertje erbij en ik heb een barfkamer  8) dan kan ik die kast die nu op het slaapkamertje staat gebruiken voor mijn bierspulletjes.
Moeten eigenlijk vanavond de overige kasten en vrieskist weer op het laminaat zetten, zodat we volgende week meteen aan de andere kant verder kunnen, maar nah, eigenlijk geen zin meer in.

Morgen ook al een drukke dag want bierfestival! Meneer staat met bier van Oud Beersel. Die mag morgen om half 9 al van huis om het op te gaan halen.
koekje schreef: De ouderdom heeft toegeslagen! Dementia has begun!
Ik noemde Vera net Sientje en Sien net Veraatje  :-[
Een paar nachten goed slapen, dan gaat het met de dementia vast weer een stuk beter. :-*

Lekker druk geweest Eelke, die kasten lopen niet weg hoor, die staan er volgende week ook nog wel. :-*
Morgen wel een leuke dag dus, veel plezier!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door