Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Ben helemaal van de leg, ik zit constant foto's te kijken en te bedenken wat we allemaal gaan ondernemenJe bent broeds.
Hoop echt dat we bij elkaar passen!
Maxi's 3-tal schreef: Je bent broeds.Dat is het![]()
Maar ik duim keihard dat jullie perfect bij elkaar passen!![]()
Kim_S schreef: Ben helemaal van de leg, ik zit constant foto's te kijken en te bedenken wat we allemaal gaan ondernemenNiet verliefd worden op een foto en ..... invullen.
Kim_S schreef: Dat is hetBijna... nog 4 nachtjes slapen...![]()
Is het al zondag?![]()
Lil schreef: O fijn dat het komende bezoek met een betrouwbaar iemand is. Kijkt toch wat gemakkelijk naar de hond op zichzelf ipv het hele plaatje eromheen ook nog eens te moeten proberen te doorgronden.+1
Ik wil niet meer via particulier. Het was zo'n genot om gewoon met hele goede en kundige mensen in zee te gaan. Denk dat als ik ooit weer eens voor die keuze sta ik zelfs die mensen ga betalen als er geen geschikte hond dan is en zeg: zoek eens iets dat bij mij past.![]()
![]()
Kim_S schreef: Ben helemaal van de leg, ik zit constant foto's te kijken en te bedenken wat we allemaal gaan ondernemen
Kim_S schreef: Dat is hetDat is wel heul gevaarlijk!!!![]()
Is het al zondag?![]()
Kaela schreef: Ik zag op facebook een tibetaanse mastif voorbij komen, moest gelijk aan jullie denken, al heeft die niet bepaald weinig haar+1!
Kim, ik vind het super dat jullie kritisch zoeken en je niet laten verleiden als het niet goed voelt. Uiteindelijk vinden jullie de geschikte hond, het komt goed!