Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
Kim_S schreef: Ben helemaal van de leg, ik zit constant foto's te kijken en te bedenken wat we allemaal gaan ondernemen  ::)
Hoop echt dat we bij elkaar passen!
Je bent broeds.  :biggrin2: :biggrin2:

Maar ik duim keihard dat jullie perfect bij elkaar passen! :-*
Door Kim_S
Maxi's 3-tal schreef: Je bent broeds.  :biggrin2: :biggrin2:

Maar ik duim keihard dat jullie perfect bij elkaar passen! :-*
Dat is het  :animal_rooster: :biggrin2:
Is het al zondag?  ::)
Door BusKay
Kim_S schreef: Ben helemaal van de leg, ik zit constant foto's te kijken en te bedenken wat we allemaal gaan ondernemen  ::)
Niet verliefd worden op een foto en ..... invullen.
Je zit er nl. altijd naast...
Maar toch.... SUC6!  ;) ;)
Kim_S schreef: Dat is het  :animal_rooster: :biggrin2:
Bijna... nog 4 nachtjes slapen...  :D :D
Door millyckk
Lil schreef: O fijn dat het komende bezoek met een betrouwbaar iemand is. Kijkt toch wat gemakkelijk naar de hond op zichzelf ipv het hele plaatje eromheen ook nog eens te moeten proberen te doorgronden.
Ik wil niet meer via particulier. Het was zo'n genot om gewoon met hele goede en kundige mensen in zee te gaan. Denk dat als ik ooit weer eens voor die keuze sta ik zelfs die mensen ga betalen als er geen geschikte hond dan is en zeg: zoek eens iets dat bij mij past.  ;) :)
+1  :) Ik duim mee dat de klik er is!
Door Lil
Kim_S schreef: Dat is het  :animal_rooster: :biggrin2:
Dat is wel heul gevaarlijk!!!  :P ::) :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door flodder en dwarrel
jullie hebben al weer wat opt oog...spannend.......

bij een opvang in macedonie van Beti Shej is een "ozzy" van 2 maanden oud op zoek naar een baasje........

Petra Poorter gaat daar 22 september weer naar toe
Door Kaela
Ik zag op facebook een tibetaanse mastif voorbij komen, moest gelijk aan jullie denken, al heeft die niet bepaald weinig haar  ;D

Kim, ik vind het super dat jullie kritisch zoeken en je niet laten verleiden als het niet goed voelt. Uiteindelijk vinden jullie de geschikte hond, het komt goed!
Door Hope
Kaela schreef: Ik zag op facebook een tibetaanse mastif voorbij komen, moest gelijk aan jullie denken, al heeft die niet bepaald weinig haar  ;D

Kim, ik vind het super dat jullie kritisch zoeken en je niet laten verleiden als het niet goed voelt. Uiteindelijk vinden jullie de geschikte hond, het komt goed!
+1!
Door Kim_S
Ik kan echt niet wachten  :D

Dank voor jullie lieve berichtjes  :-*

Een Ozzy, hoe verleidelijk ook, past momenteel niet zo goed bij wat we zoeken. 7 jaar geleden toen we Ozzy kochten was dat anders.
Zo ook de Tibetaanse Mastiff, dat is iets te veel pluis  :o ;D

Nog een dagje werken, en een dagje wachten, en dan is het zondag!  :animal_rooster: :animal_rooster: :animal_rooster: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door