Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Vanmiddag mogen we!Veel plezier.... rustig aan en alles komt goed...
Hoop zo dat deze het helemaal is![]()
Kim_S schreef: Hij lijkt op een hondDat is dus t eerste nieuwtje....het is een HIJ![]()
Angelique schreef: Die mensen laat je achter ...toch? Het gaat om de hond.+1!
Kim_S schreef: Ik ben zo bang dat er "iets" is (medisch) waardoor hij acuut weg moet.Ja dat wordt je inderdaad! Moeilijk hoor.
Een week op proef was ook niet bespreekbaar.
Als we het doen moeten we hem binnen een week ophalen, voel me best voor het blok gezet eigenlijk.
Kim_S schreef: Ik ben zo bang dat er "iets" is (medisch) waardoor hij acuut weg moet.Tja lastig, ik hou ook nooit zo van dit soort ultimatums, maar kan me ook iets (niet veel hoor) voorstellen van ..krijg ik ,m na een week weer terug enz. Iig gaan ze niet voor het beste huis, maar voor ...wie het eerst komt. Maar kan goed dat dat "iets medisch" iets is wat bij jullie niet aan de orde zal zijn. Brokkenallergie oid. Hoewel kale plek op staart wel typisch is voor vlooien. Tja, lastig, als je zegt, ik vind het de perfecte hond voor ons, dan neem je gewoon de gok. Bij iedere andere hond blijft het ook maar de vraag in hoeverre de eigenaren je goed inlichten c.q hoe het beestje zich ontwikkeld.
Een week op proef was ook niet bespreekbaar.
Als we het doen moeten we hem binnen een week ophalen, voel me best voor het blok gezet eigenlijk.