Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
Kim_S schreef: Vanmiddag mogen we!  :D
Hoop zo dat deze het helemaal is  :duimen:
Veel plezier.... rustig aan en alles komt goed...
Ras?? Lijkt het op een hond??  :biggrin2: :biggrin2:
Door Ike
Kim_S schreef: Hij lijkt op een hond  :biggrin2:
Dat is dus t eerste nieuwtje....het is een HIJ  :P

Succes en ik duim voor een goeie klik!  :-*
Door Kim_S
Zucht...

De klik was er helemaal. De kindjes waren nog wat angstig van de vorige ontmoeting, maar ze draaiden toch wel bij.
Hij was een beetje druk, maar goed te sturen. Liep netjes mee aan de riem, en hij was heel attent en leergierig.
Tot zover de positieve punten.

Hij had kale plekken bij zijn staart, rode liezen, en zijn kin kapot geschuurd. Volgens zeggen heeft hij vlooien gehad. Okee, dat kan. Ik zag er nu geen dus dat is prima.
En ze wilden dat we hem meteen mee zouden nemen. Terwijl ik van tevoren gezegd had dat we dat niet zouden doen. Het was zo moeilijk voor ze om hem nog bij zich te hebben terwijl hij toch weg gaat, "dan maar beter gelijk weg". Vond het zo raar...

We hebben hem daar gelaten en laten morgen weten wat we doen.

Qua hond zeg ik meteen ja. Super karakter en helemaal wat we zoeken. Qua mensen heb ik grote twijfels.

Help  :-[
Door yara2013
Angelique schreef: Die mensen laat je achter ...toch? Het gaat om de hond.
+1!

Misschien even met hem langs de da om de plekken te beoordelen?
Maar de mensen zou ik me verder niet druk om maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Door Kim_S
Ik ben zo bang dat er "iets" is (medisch) waardoor hij acuut weg moet.
Een week op proef was ook niet bespreekbaar.

Als we het doen moeten we hem binnen een week ophalen, voel me best voor het blok gezet eigenlijk.
Door Mieke L.
Kim_S schreef: Ik ben zo bang dat er "iets" is (medisch) waardoor hij acuut weg moet.

Als we het doen moeten we hem binnen een week ophalen, voel me best voor het blok gezet eigenlijk.
Ja dat wordt je inderdaad! Moeilijk hoor.
Door Angelique
Kim_S schreef: Ik ben zo bang dat er "iets" is (medisch) waardoor hij acuut weg moet.

Tja lastig, ik hou ook nooit zo van dit soort ultimatums, maar kan me ook iets (niet veel hoor) voorstellen van ..krijg ik ,m na een week weer terug enz. Iig gaan ze niet voor het beste huis, maar voor ...wie het eerst komt.  Maar kan goed dat dat "iets medisch" iets is wat bij jullie niet aan de orde zal zijn. Brokkenallergie oid. Hoewel kale plek op staart wel typisch is voor vlooien. Tja, lastig, als je zegt, ik vind het de perfecte hond voor ons, dan neem je gewoon de gok. Bij iedere andere hond blijft het ook maar de vraag in hoeverre de eigenaren je goed inlichten c.q hoe het beestje zich ontwikkeld.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door