ja ik gebruik sinds een tijdje cbd olie bij loeka
als ik na warm weer alles tegen elkaar open zet loopt ze al met de staart tussen de benen naar dr mandje in de slaapkamer ....te enge geluiden
van de buurhond , herder die zeer waaks is en blaft met een serieus intimiderend geluid , krijgt ze ook behoorlijk de zenuwen ...
en tja ...onweer ... buienradar hoef ik niet op te zoeken
hijgen , staart tussen de benen, heen en weer blijven lopen waarna ze bij de deur zielig om het hoekje kijkt en haast in je willen kruipen .
sinds een maandje ben ik cbd olie aan het gebruiken .
2 druppels en loopt ze dan na een half uurtje nog te vaak heen en weer te lopen krijgt ze een druppeltje bij .... het is vaak inschatten en kijken hoe ze reageert .... vaak meet ik haar stress ook door te voelen aan dr voorhoofd , een soort stress thermometer van dr ...
nu durf ik het nog niet aan om deze hierboven beschreven dosering te geven met vuurwerk ...
het gaat nu ok en ben bang dat het niet genoeg helpt, met gevolg van een overspannen hond

dus eind september (laatste kermisdag hier) en met oud op nieuw vuurwerk gaat er hier een alprazolam in waarvan ik zeker weet dat het een paar uurtjes werkt ....helaas .
de 4% cbd olie bestel ik via facebook bij homemadecbdolie ... persoonlijk goede ervaring mee tegen de pijn van fibro en onrustige benen