Nou-nou. .
Ik hoop dat die ijslanders trots op zichzelf zijn, zo een wedstrijd tegen 10 man winnen. .
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Die keeper is best wel goed.Die had geen erg moeilijke wedstrijd. In de eredivisie krijgt hij met NEC moeilijkere ballen/wedstrijden tegen.
eelke schreef: Hoe jij dan?Woon nog geen kilometer vd grens en handbal in de 1e nationale bij Meeuwen. Dus ben elke week meerdere keten onder de Belgen.
Mandarijn schreef: Woon nog geen kilometer vd grens en handbal in de 1e nationale bij Meeuwen. Dus ben elke week meerdere keten onder de Belgen.Ahh zo. Ik heb belgisch bloed, letterlijk
eelke schreef: Ahh zo. Ik heb belgisch bloed, letterlijkIk ben na 10 jaar handballen in België aardig geïntegreerd. Dus moedig ik ook de rode Duivels ook aan.![]()
eelke schreef: Tis iets. Tis iets.Ja nog altijd beter dan helemaal niets
eelke schreef: We gaan er zondag trouwens weer vol in. Zoals tijdens het wk met zijn allen kijken, en shoarma eten want Turkije. En de hond haar jurk weer aan. We moeten wat he...Alles moet!!! Het donders-pak moet aan!!! De vuvuzela, de oranje-lederhose, noem maar op. Alles is nodig!!