Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
eelke schreef: Die keeper is best wel goed.
Die had geen erg moeilijke wedstrijd. In de eredivisie krijgt hij met NEC moeilijkere ballen/wedstrijden tegen.
Door Mandarijn
eelke schreef: Hoe jij dan?
Woon nog geen kilometer vd grens en handbal in de 1e nationale bij Meeuwen. Dus ben elke week meerdere keten onder de Belgen.
Door eelke
Mandarijn schreef: Woon nog geen kilometer vd grens en handbal in de 1e nationale bij Meeuwen. Dus ben elke week meerdere keten onder de Belgen.
Ahh zo. Ik heb belgisch bloed, letterlijk  ;D
Door Mandarijn
eelke schreef: Ahh zo. Ik heb belgisch bloed, letterlijk  ;D
Ik ben na 10 jaar handballen in België aardig geïntegreerd. Dus moedig ik ook de rode Duivels ook aan.
Door eelke
We gaan er zondag trouwens weer vol in. Zoals tijdens het wk met zijn allen kijken, en shoarma eten want Turkije. En de hond haar jurk weer aan. We moeten wat he...
Door Mandarijn
eelke schreef: We gaan er zondag trouwens weer vol in. Zoals tijdens het wk met zijn allen kijken, en shoarma eten want Turkije. En de hond haar jurk weer aan. We moeten wat he...
Alles moet!!! Het donders-pak moet aan!!! De vuvuzela, de oranje-lederhose, noem maar op. Alles is nodig!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door