Vanmorgen om kwart over 7 hoorde ik onweer gerommel en Dorian kwam alweer naar boven. Ben maar naar beneden gegaan zodat Marko nog lekker kon uitslapen. Ben om kwart over 8 naar buiten gegaan,nog wel beetje gerommel,maar ver in de verte en Dorian had daar geen last meer van. Vrolijk liep hij in het park en ging lekker liggen rollen in het natte gras!
Al snel klaarde de lucht weer op ,en ik ben boodschappen gaan doen,daarna even naar Schiedam voor wat reptielen voer en ik moest haarverf hebben.Omdat de zon scheen en een mooi lucht,dacht ik nog nou kan Dorian thuis blijven komt geen onweer.
Nou dat denk ik dus nooit meer,toen we onze auto in Schiedam parkeerde,begon het te storten en te flitsen en donderen

Heel snel voer gehaald en toen gelijk weer terug.
Toen we thuis kwamen stond Dorian te hijgen bovenaan de trap en toen we boven kwamen zagen wij dit:
Voordat hij naar boven ging is hij beneden ook nog bezig geweest
Als hij nu wat van zijn eigen speeltjes sloopt,maar moet echt iets van ons zijn. Hij heeft van de ventilator het snoer doorgebeten

Ik haal gelukkig van de apparaten die ik niet gebruik de stekker uit het stopcontact.
Zo vervelend wat stress bij een hond kan doen
Toen ik vanmorgen het aan de kapster vertelde had zij het over ValiumValeriaan van VSM .
Nou heb ik nog èèn optie om te proberen;Dorian dan voortaan maar s'nachts boven te laten slapen,ik heb dat nooit gewild,want tis zo kippehokkie daar boven maargoed als Dorian zich daar prettiger bij voelt. Even wachten tot we in okt.ons dakkapel krijgen,dan hebben we wat meer ruimte boven.En kan ik daar een mand voor hem neerzetten.