Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

lianneke schreef: Maar jij hebt dan weer veel komkommers, we hebben het laatste stukje vanavond op. Kun je nagaan hoe lang ze lekker blijven :)
komkommers genoeg. Vandaag weer 4 geoogst. Er staan inmiddels al 12 grote potten met komkommer in het zuur.
Mijn worteloogst!!!

Ik had een AH moestuintje en die heeft al die tijd wel water gehad, maar ik heb ze nooit verspeend. Chapeau voor deze dappere worteltjes!

Afbeelding

Mijn tomaten doen het gelukkig beter (niet van de AH)

Afbeelding
We eten nu bijna alleen nog uit de tuin. Pas sla, andijvie groenlof, venkel en veldsla gezaaid. Doen het prima. Verder boontjes, mais, courgettes en pompoenen zat. En 2 kleine artisjokken. Heel schattig en lekker. Volgend jaar wel andere indeling, want het is een puinhoop.
Kaela schreef: Mijn worteloogst!!!

Ik had een AH moestuintje en die heeft al die tijd wel water gehad, maar ik heb ze nooit verspeend. Chapeau voor deze dappere worteltjes!

Afbeelding

Lekker met een visje en krieltjes ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Mijn tomaten doen het gelukkig beter (niet van de AH)

Afbeelding

Je tomaatjes zien er goed uit :biggrin2:
Al mijn spruiten worden aangevreten door koolrupsen, bah. En dan heb ik het niet over 5 die je er met de hand af kan plukken, maar soms wel 100 tegelijk. 'Natuurlijk' bestrijdingsmiddel werkt niet en ze blijven komen. Jakkes. :-[

Eerste rodekool ook geoogst: 2,5 kg. :o En ik heb er nog 3. ;D
judith1967 schreef: Hebben jullie buxussen ook zoo last van die rups. Nlou hier wel al mijn buxusboompjes zijn aangevreten :'(
Zoo zonde! :(

Ga ze er van de week maar uithalen :-\
Wij hebben zelf geen buxus maar in het hele durp is geen buxus meer te bekennen en in de regio ook niet. Ouders, collega's, buren: iedereen heeft de buxus weg moeten halen.
judith1967 schreef: Hebben jullie buxussen ook zoo last van die rups. Nlou hier wel al mijn buxusboompjes zijn aangevreten :'(
Zoo zonde! :(

Ga ze er van de week maar uithalen :-\
Heb het nog van iemand gehoord, hier staan ze voorlopig nog goed, niets aan te zien.
Jantina schreef: Wij hebben zelf geen buxus maar in het hele durp is geen buxus meer te bekennen en in de regio ook niet. Ouders, collega's, buren: iedereen heeft de buxus weg moeten halen.
Ja de buuf laat haar heg ook weghalen.
Verderop hadden ze van die mooie sierbuxussen(in van die mooie modelletjes geknipt)ook allemaal weg kunnen doen. :( :(
Ik ga dadelijk even met de snoeischaar aan de gang(het is nu even droog) :-\
Barbaravh schreef: Heb het nog van iemand gehoord, hier staan ze voorlopig nog goed, niets aan te zien.
Nou dan heb jij mazzel zeg  O0
Hier al behoorlijk bruine takken,zie het met de dag erger worden :-\

Hoop voor je dat ze jouw buxussen overslaan dan. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door