Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
lianneke schreef: Maar jij hebt dan weer veel komkommers, we hebben het laatste stukje vanavond op. Kun je nagaan hoe lang ze lekker blijvenkomkommers genoeg. Vandaag weer 4 geoogst. Er staan inmiddels al 12 grote potten met komkommer in het zuur.![]()
Kaela schreef: Mijn worteloogst!!!
Ik had een AH moestuintje en die heeft al die tijd wel water gehad, maar ik heb ze nooit verspeend. Chapeau voor deze dappere worteltjes!
Lekker met een visje en krieltjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn tomaten doen het gelukkig beter (niet van de AH)
![]()
judith1967 schreef: Hebben jullie buxussen ook zoo last van die rups. Nlou hier wel al mijn buxusboompjes zijn aangevretenWij hebben zelf geen buxus maar in het hele durp is geen buxus meer te bekennen en in de regio ook niet. Ouders, collega's, buren: iedereen heeft de buxus weg moeten halen.
Zoo zonde!
Ga ze er van de week maar uithalen![]()
judith1967 schreef: Hebben jullie buxussen ook zoo last van die rups. Nlou hier wel al mijn buxusboompjes zijn aangevretenHeb het nog van iemand gehoord, hier staan ze voorlopig nog goed, niets aan te zien.
Zoo zonde!
Ga ze er van de week maar uithalen![]()
Jantina schreef: Wij hebben zelf geen buxus maar in het hele durp is geen buxus meer te bekennen en in de regio ook niet. Ouders, collega's, buren: iedereen heeft de buxus weg moeten halen.Ja de buuf laat haar heg ook weghalen.
Barbaravh schreef: Heb het nog van iemand gehoord, hier staan ze voorlopig nog goed, niets aan te zien.Nou dan heb jij mazzel zeg