Op de markt hele mooie winterprei gekocht. 50 stuks voor 3,50. Mooi potlooddik. Dadelijk in de vakjes zetten en de rest morgen bij pa en ma in de moestuin zetten.
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
monster schreef: En in mei was mijn nieuwe moestuin alleen maar onkruid. Mijn buurvrouw is net begonnen en daar staat het onkruid op 100 m2. nu een meter hoog. Ik moet wel hard werken om het onkruid de baas te blijven.oh maar die buurvrouw had ik toch al wel eens aangesproken dan hoor...
orinake schreef: oh maar die buurvrouw had ik toch al wel eens aangesproken dan hoor...Zou ik ook doen, als het onkruid in het zaad staat... Kan niemand het maaien?
orinake schreef: Ik ga mijn wortels straks of morgen verder uit doen, enig idee wat ik daar in de plaats kan zetten?Je kunt er nieuwzeelandse spinazie zaaien. Daar is dit het perfecte seizoen voor.
Het was beter om iets anders in de plek te zetten dacht ik he?
*Lia* schreef: Hoe hoog laten jullie de tomatenplanten worden?? Ze groeien als gekken nu. Aan de onderste trosjes zitten al kleine tomaatjes.ik heb ze op ca 1,75m getopt. geen idee of dat goed is, maar ik vond dar er genoeg bloemen en tomaten aanzaten
Lida. S schreef: ik heb ze op ca 1,75m getopt. geen idee of dat goed is, maar ik vond dar er genoeg bloemen en tomaten aanzaten