Heb er nu alle vertrouwen in.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Cindy de Wolf schreef: Heb je ze bij Hodes laten maken?
Die van Jesse is nooit echt goed geweest. Maar nu ik jou verhaal zo lees en kijk hoe Jesse nu is overweeg ik het wel weer. Want we staan toch wel aan de deur van inslapen.
charmed schreef: Nou ik denk zelf niet dat het hondenras meer kans heeft op artrose. Honden die ziek zijn, bijvoorbeeld een schildklierafwijking, die niet goed ingesteld wordt of kan worden, die lopen wel een verhoogde kans op artrose. En ik denk omdat deze dames altijd te warm zijn dat dat ook invloed heeft op artrose. Door de stofwisselingsziekte zijn ze altijd te warm. Het zijn 2 zusjes!
Idd. het kraakbeen wordt dunner en zachter. Dat loopt echt niet lekker. Bij Prudence is het echt een wereld van verschil. Ze wilde de laatste week eigenlijk geen stap meer verzetten en nu wel, nu gaat ze zelfs de tuin helemaal verkennen en komt een uur later weer binnen.
Gelukkig zijn er oplossingen voor, en dit vind ik een betere oplossing dan pijnstilling, nu mogen ze dat ook niet langere tijd. Maar ben wel heel blij met deze oplossing, zeker die braces van prudence zullen voor een stop van de artrose zorgen en de pijn zal enorm afnemen. Nog 1.5 week en dan komt brace no. 2 voor Prudence. Ik wordt daar zelfs blij van![]()
Lil schreef: Wat mooi om te zien wat zo'n brace voor ze doet!