Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
eelke schreef: Mijn bier? Dat in het glas of dat in het vat?  :biggrin2:

Met zullie bedoel ik het elftal en met ons de dames hier.

Ha juist! Dat!
Het ging dus niet over voetbal. Dan raak ik in de war  :biggrin2: :biggrin2:
Door eelke
Mandarijn schreef: Het ging dus niet over voetbal. Dan raak ik in de war  :biggrin2: :biggrin2:
Jawel, over onze manier van supporteren  8)
Door Mandarijn
Trouwens wat gaan we de 12e kijken?

Letland - Nederland  of Wales - België?
Ze moeten allebei  kwalificatie spelen.

En wat een gatenkaas bij ons in de dekking :-X
Door Fenixjuh
Ik Nederland, ben nu met de Cuarenta y tres aan het oefenen, das oranje.. Hopelijk houd ik dat vol, fles is bijna leeg en ik heb al een nep-fles open  :yucky: en wilde minder drankflessen in huis..  ;) ::) 
Maarja, Eelke zegt dat dit oefenen is, en wat ik tijdens het oefenen doe, moet ik voor het echie ook doen..  :D ::) :biggrin2:
Door eelke
Fenixjuh schreef: Ik Nederland, ben nu met de Cuarenta y tres aan het oefenen, das oranje.. Hopelijk houd ik dat vol, fles is bijna leeg en ik heb al een nep-fles open  :yucky: en wilde minder drankflessen in huis..  ;) ::) 
Maarja, Eelke zegt dat dit oefenen is, en wat ik tijdens het oefenen doe, moet ik voor het echie ook doen..  :D ::) :biggrin2:
Als we winnen wel ja. Anders was de tactiek dus niet goed.
Door Mieke L.
Fenixjuh schreef: Ik Nederland, ben nu met de Cuarenta y tres aan het oefenen, das oranje.. Hopelijk houd ik dat vol, fles is bijna leeg en ik heb al een nep-fles open  :yucky: en wilde minder drankflessen in huis..  ;) ::) 
Lekker 43, wist niet dat daar ook een nepper van was! Is die ook lekker?
Door Fenixjuh
Mieke L. schreef: Lekker 43, wist niet dat daar ook een nepper van was! Is die ook lekker?
Zo'n 2 jaar terug had de albert hein een goede neppert, die bestaat niet meer...
Ik heb er nu al meerdere geprobeerd, maar allemaal vies.. Deze is van de Lidl, is meer sinaasappellikeur... Kwam er van de week pas achter dat er nog een echte fles open was, dus die eerst opmaken  ;) :dribble:
Baileys is makkelijker na te maken, daar pak ik altijd de neppert van  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door