eelke schreef: Mijn bier? Dat in het glas of dat in het vat?Het ging dus niet over voetbal. Dan raak ik in de war
Met zullie bedoel ik het elftal en met ons de dames hier.
Ha juist! Dat!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Mijn bier? Dat in het glas of dat in het vat?Het ging dus niet over voetbal. Dan raak ik in de war
Met zullie bedoel ik het elftal en met ons de dames hier.
Ha juist! Dat!
Mandarijn schreef: Het ging dus niet over voetbal. Dan raak ik in de warJawel, over onze manier van supporteren 8)![]()
![]()
Fenixjuh schreef: Ik Nederland, ben nu met de Cuarenta y tres aan het oefenen, das oranje.. Hopelijk houd ik dat vol, fles is bijna leeg en ik heb al een nep-fles openAls we winnen wel ja. Anders was de tactiek dus niet goed.en wilde minder drankflessen in huis..
![]()
![]()
Maarja, Eelke zegt dat dit oefenen is, en wat ik tijdens het oefenen doe, moet ik voor het echie ook doen..![]()
![]()
![]()
Fenixjuh schreef: Ik Nederland, ben nu met de Cuarenta y tres aan het oefenen, das oranje.. Hopelijk houd ik dat vol, fles is bijna leeg en ik heb al een nep-fles openLekker 43, wist niet dat daar ook een nepper van was! Is die ook lekker?en wilde minder drankflessen in huis..
![]()
![]()
Maarja, Eelke zegt dat dit oefenen is, en wat ik tijdens het oefenen doe, moet ik voor het echie ook doen..![]()
![]()
![]()
eelke schreef: Vanille likeur van de gall en gall inderdaad. Ook lekker hoorGa morgen meteen ff naar de gall![]()
Mieke L. schreef: Lekker 43, wist niet dat daar ook een nepper van was! Is die ook lekker?Zo'n 2 jaar terug had de albert hein een goede neppert, die bestaat niet meer...