Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

kiara schreef: Jij heb het vaker gedaan  :biggrin2:
Ze zijn nu dan helaas nog te klein
Ik heb het vaker gedaan, maar ik vind prei niet zo lekker. Een beetje in de nasi of bij de roerbak gaat nog, maar een Preischotel oid vind ik maar niets
onze preien staan sinds vorige week in de volle grond in plantgaten, maar de gaten groeien niet dicht, denk dat de klei te vast is. Dus maar even potgrond in gieten ??

De aardappelplanten gaan super, een deel ervan, weet de soort niet meer, bloeit al een paar dagen. Ik denk over een paar dagen al wat aardappeltjes te kunnen oogsten  :P.
Bij mij gaat de bloemkool en brocolie hard behalve de bloemkool en brocolie zelf alleen blad dus  :biggrin2:
Peterselie/selderij en rucola gaat beter al aantal dagen geknipt ( voor de hond en nijntjes  :biggrin2: )
Bietjes gaat ook goed meer durf ik nog niet aan, beginneling he
Andijvie en sla staat nog binnen te klein
Maar super super leuk
Oja de eerste aardbeien zijn zichtbaar

Is er trouwens iemand die een walnoten boom heb? Ga er vrijdag 1 halen denk ik, adresje hier vlakbij worden mooi groot, deze zijn al 1 meter
kiara schreef: Bij mij gaat de bloemkool en brocolie hard behalve de bloemkool en brocolie zelf alleen blad dus  :biggrin2:
Peterselie/selderij en rucola gaat beter al aantal dagen geknipt ( voor de hond en nijntjes  :biggrin2: )
Bietjes gaat ook goed meer durf ik nog niet aan, beginneling he
Andijvie en sla staat nog binnen te klein
Maar super super leuk
Oja de eerste aardbeien zijn zichtbaar

Is er trouwens iemand die een walnoten boom heb? Ga er vrijdag 1 halen denk ik, adresje hier vlakbij worden mooi groot, deze zijn al 1 meter
Ik heb meerdere walnoten gehad. Nu staat er nog 1 boom (al ca 15 jaar). Deze is ca 6 of 7 meter hoog.
De eerste jaren hoef je geen denderende oogst te verwachten
Nynke schreef: onze preien staan sinds vorige week in de volle grond in plantgaten, maar de gaten groeien niet dicht, denk dat de klei te vast is. Dus maar even potgrond in gieten ??

De aardappelplanten gaan super, een deel ervan, weet de soort niet meer, bloeit al een paar dagen. Ik denk over een paar dagen al wat aardappeltjes te kunnen oogsten  :P.
Beetje potgrond, en niet aandrukken
Lida. S schreef: Ik heb meerdere walnoten gehad. Nu staat er nog 1 boom (al ca 15 jaar). Deze is ca 6 of 7 meter hoog.
De eerste jaren hoef je geen denderende oogst te verwachten
ha mooie grote boom kan ik wel gebruiken schaduw voor de nijntjes
Haha ik had ook bloemen in de rucola!

Vanavond moest ik even bij het tuincentrum zijn en heb ik een gourgette plant met 12 ini mini gourgettes gekocht. Meneer K vind me nu een nep-moestuinder. Dus heb ik ook gourgettezaden gekocht en net gelijk gepland. Dat kan tot half juni volgens de verpakking. Als het lukken wil, eten wij de rest van het jaar gourgettes!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door