kiara schreef: Jij heb het vaker gedaanIk heb het vaker gedaan, maar ik vind prei niet zo lekker. Een beetje in de nasi of bij de roerbak gaat nog, maar een Preischotel oid vind ik maar niets
Ze zijn nu dan helaas nog te klein
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
kiara schreef: Jij heb het vaker gedaanIk heb het vaker gedaan, maar ik vind prei niet zo lekker. Een beetje in de nasi of bij de roerbak gaat nog, maar een Preischotel oid vind ik maar niets
Ze zijn nu dan helaas nog te klein
kiara schreef: Bij mij gaat de bloemkool en brocolie hard behalve de bloemkool en brocolie zelf alleen blad dusIk heb meerdere walnoten gehad. Nu staat er nog 1 boom (al ca 15 jaar). Deze is ca 6 of 7 meter hoog.
Peterselie/selderij en rucola gaat beter al aantal dagen geknipt ( voor de hond en nijntjes)
Bietjes gaat ook goed meer durf ik nog niet aan, beginneling he
Andijvie en sla staat nog binnen te klein
Maar super super leuk
Oja de eerste aardbeien zijn zichtbaar
Is er trouwens iemand die een walnoten boom heb? Ga er vrijdag 1 halen denk ik, adresje hier vlakbij worden mooi groot, deze zijn al 1 meter
Nynke schreef: onze preien staan sinds vorige week in de volle grond in plantgaten, maar de gaten groeien niet dicht, denk dat de klei te vast is. Dus maar even potgrond in gieten ??Beetje potgrond, en niet aandrukken
De aardappelplanten gaan super, een deel ervan, weet de soort niet meer, bloeit al een paar dagen. Ik denk over een paar dagen al wat aardappeltjes te kunnen oogsten.
monster schreef: Ik hoor net over nachtvorst. Zo gek zal het toch niet worden hoop ik.Maak het even! Het is juni. Nachtvorst op de noordpool, maar niet in Nederland>
Lida. S schreef: Ik heb meerdere walnoten gehad. Nu staat er nog 1 boom (al ca 15 jaar). Deze is ca 6 of 7 meter hoog.ha mooie grote boom kan ik wel gebruiken schaduw voor de nijntjes
De eerste jaren hoef je geen denderende oogst te verwachten
K&D schreef: Wisten jullie trouwens dat sla heel mooi kan bloeien? Rucola heeft echt mooie bloempjes.Ja
niet dat we vergeten zijn te oogsten hoor...![]()