Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Vandaag richting mijn ouders vertrokken. Onderweg bij de paardjes langs voor een ritje. Gooi ik de auto op slot met de sleutel er in. Kon ik in plaats van lekker paardrijden op de anwb wachten. Was weer heel handig van mij...
Door eelke
Els&Flow schreef: Eelke, kijk eens bij topvintage, die hebben wel rode en lichtblauwe pumps. :)
Oh ja, die had ik nog niet bekeken in combi met deze jurk :)
Pauline schreef: Eelke... Zalando wemelt van de rode pumps.
Whu ja inderdaad! Raar! Heb daar vd week alle rode schoenen (niet eens met hak) bekeken, volgens de filter. Dat waren er nog geen 100  ???
Door eelke
Angelique schreef: Rode pumps moet toch niet zo raar zijn.

Wanneer is de bp- bierfuif  :biggrin2:
Als mn bier af is en smaakt  :biggrin2:

Blijkbaar wel moeilijk. Ik moet er ook nog charmant mee over kinderkopjes kunnen paraderen. Bij zalando nog niks geschikts gevonden dus. Anders maar zwarte met open tenen en rode nagellak...
Mini's 3-tal schreef: Heb je al bij een Christine Le Duc oid gekeken? Lijkt me sterk dat ze dat daar niet hebben :biggrin2:
Oooh ja, zoiets?
Afbeelding
Door EliScooby
eelke schreef: Als mn bier af is en smaakt  :biggrin2:

Blijkbaar wel moeilijk. Ik moet er ook nog charmant mee over kinderkopjes kunnen paraderen. Bij zalando nog niks geschikts gevonden dus. Anders maar zwarte met open tenen en rode nagellak...

Oooh ja, zoiets?
Afbeelding
Bijvoorbeeld! Steel je meteen de show :biggrin2:
Door Mowgli
Mijn stiefschoonvader belde net vanuit de auto met heel veel gepiep op de ahctergrond. Hij is op weg naar de universiteitskliniek diergeneeskunde bij ons in Berlin-Zehlendorf met 2 jonge wasberen die hij heeft gered. Deze zaten in de afvoer van de wc van iemand in het dorp waar hij woont, die zijn hulp had gevraagd omdat deze dacht dat er ratten in de afvoer zaten.
Ze hebben de wc pot moeten afmonteren. Het waren 3 jonge wasberen, maar een was er helaas gestorven, waarschijnlijk verdronken. de diertjes zijn totaal uitgeput. Mijn stiefschoonvader had een sos nummer voor dierenredding gebeld, deze adviseerden hem ze naar de universiteitskliniek te brengen. Dat is een rit van ca. 30-35 km.
Mijn stiefschoonvader is zo"n schat, zeker als het om dieren gaat. Hij is een paar jaar geleden naar Nederland gekomen om ons bij mijn ouders op te halen, omdat Shanny, de hond van mijn Schatzi ziek was en we dus niet met de trein terug konden reizen.

Mijn Schatzi en ik zaten allebei met tranen in onze ogen toen we de wasbeertjes hoorden piepen....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door