Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Els&Flow schreef: Eelke, kijk eens bij topvintage, die hebben wel rode en lichtblauwe pumps.Oh ja, die had ik nog niet bekeken in combi met deze jurk![]()
Pauline schreef: Eelke... Zalando wemelt van de rode pumps.Whu ja inderdaad! Raar! Heb daar vd week alle rode schoenen (niet eens met hak) bekeken, volgens de filter. Dat waren er nog geen 100 ???
Angelique schreef: Rode pumps moet toch niet zo raar zijn.Als mn bier af is en smaakt
Wanneer is de bp- bierfuif![]()
Mini's 3-tal schreef: Heb je al bij een Christine Le Duc oid gekeken? Lijkt me sterk dat ze dat daar niet hebbenOooh ja, zoiets?![]()
Ronald schreef: Zo... ik ga vandaag zeilen... Op het IJsselmeer 8)En dat net als de wind weer wat minder hard is geworden
![]()
eelke schreef: Als mn bier af is en smaaktBijvoorbeeld! Steel je meteen de show
Blijkbaar wel moeilijk. Ik moet er ook nog charmant mee over kinderkopjes kunnen paraderen. Bij zalando nog niks geschikts gevonden dus. Anders maar zwarte met open tenen en rode nagellak...
Oooh ja, zoiets?
![]()
Mini's 3-tal schreef: Bijvoorbeeld! Steel je meteen de showOh. Tja. Goed dat je het zegt. Het is voor een bruiloft, dus dat doe ik dan maar niet.![]()
eelke schreef: Denk t niet. Meestal heb ik 39/40/Dan passen ze niet. Het is echt een kleine 39, zeg maar 38,5.
Ronald schreef: Zo... ik ga vandaag zeilen... Op het IJsselmeer 8)Was jij dat!?
![]()