Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Mn excursie naar de ekoplaza gaat niet door. Mn moeder komt toch wel ineens op visite straks.
En er is een bepaald iemand haar slaapgebrek wegens nachtelijk blij en melig doen aan het inhalen...

Volgens mij heb ik trouwens officieel geen leven. Mn leven bestaat namelijk uit het plannen van ritjes naar de supermarkt en het wel of niet slapen van het kind, icm kakpampers.
Door Pluto
-Saskia- schreef: Ze hebben zelfs koffie gekregen en wisten van niets dat ze hier om 12u moesten zijn...  ::) >:(

Inmiddels is mijn halve tuin weg en zijn ze lekker aan het werk.  :knuppel2:
En hoe verhouden deze mannen zich ten opzichte van je vorige tuinman, waarover ik me nog wel een topic kan heugen?
:biggrin2:
Door -Saskia-
Pluto schreef: En hoe verhouden deze mannen zich ten opzichte van je vorige tuinman, waarover ik me nog wel een topic kan heugen?
:biggrin2:
;D ;D ;D Beduidend minder lekker man-materiaal. Maar ze hebben wel goed werk geleverd.  :)

Afbeelding
Door Nynke
Daar ben ik weer een keer.

Drukke week, slecht geslapen, druk in mijn hoofd, gisteren is Buran van Barbara ingeslapen, dus ook verdriet. Vannacht voor de 2e keer deze week wakker gemaakt door Jeppe die naar buiten moest. Ben moe.

Wel leuk is onze Mayla die echt über-cute is. Elke keer als ik mijn Crocs uitdoe sleept zij ze naar haar slaapplekje. Zo schattig ! Op de puppycursus kan ze alles al behalve aan de voet, niet verkeerd toch na 3 lessen  :P
Door K&D
Dagje vrij gehad. Poep geschept en een foto van mijzelf op het peerd gekregen. Meestal zit er iemand anders op. Op zowel het peerd als op de foto...ik maak ze meestal. ::) maar ik ben nog redelijk onherkenbaar. :biggrin2:
Ik en het koetje...eehh...osje. Jammer dat het z'n verkeerde fotokant is. Z'n manen hangen tot onder z'n hals. Als hij zich als varken lekker gerold heeft dan heeft ie z'n 'L'Oreal' moment als hij omhoog zwaait om weer te gaan staan.

Afbeelding
Door - pien -
K&D schreef: Dagje vrij gehad. Poep geschept en een foto van mijzelf op het peerd gekregen. Meestal zit er iemand anders op. Op zowel het peerd als op de foto...ik maak ze meestal. ::) maar ik ben nog redelijk onherkenbaar. :biggrin2:
Ik en het koetje...eehh...osje. Jammer dat het z'n verkeerde fotokant is. Z'n manen hangen tot onder z'n hals. Als hij zich als varken lekker gerold heeft dan heeft ie z'n 'L'Oreal' moment als hij omhoog zwaait om weer te gaan staan.

Afbeelding
Door koekje
Ik kijk naar Billy en Bambam. Aan het einde van een filmpje zijn ze altijd moe en gaan ze slapen. Ik hoop dat het inspirerend werkt voor het minimens en dat ze vannacht niet weer ineens wakker en blij wordt. Tot nu toe is het weinig succesvol, maar ik heb gelukkig een hele playlist opstaan  :P

Als ze wel is gaan slapen, ga ik het speelgoed opruimen en de vaawasser leeghalen en weer vullen. En een huzarensalade maken van 3 kilo piepers. Allleen de vulling, opmaken garneren doe ik morgen pas.
En ik ben zo moe. Waarom kan ik niet gewoon tegen mn visite zeggen dat ze alleen chips kunnen knagen? Meneer heeft daar ook nooit moeite mee.
Door K&D
koekje schreef: . En een huzarensalade maken van 3 kilo piepers. Allleen de vulling, opmaken garneren doe ik morgen pas.
En ik ben zo moe. Waarom kan ik niet gewoon tegen mn visite zeggen dat ze alleen chips kunnen knagen? Meneer heeft daar ook nooit moeite mee.
Ik zeg maar 1 woord.
Johma... :biggrin2:

Eens kijken...3 kg piepers en de rest nog... = 4,5968 kg salade : 150 gram pp... krijg je 30,6 man/vrouw op visite? :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door