Inmiddels is mijn halve tuin weg en zijn ze lekker aan het werk.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef: Ze hebben zelfs koffie gekregen en wisten van niets dat ze hier om 12u moesten zijn...En hoe verhouden deze mannen zich ten opzichte van je vorige tuinman, waarover ik me nog wel een topic kan heugen?![]()
Inmiddels is mijn halve tuin weg en zijn ze lekker aan het werk.![]()
Pluto schreef: En hoe verhouden deze mannen zich ten opzichte van je vorige tuinman, waarover ik me nog wel een topic kan heugen?
![]()
-Saskia- schreef:Mooi hoor!![]()
![]()
Beduidend minder lekker man-materiaal. Maar ze hebben wel goed werk geleverd.
![]()
Pluto schreef: Mooi hoor!Euh nee. Wel 2x koffie en een stroopwafel. Meer dan genoeg.
Maar geen Coca Cola light break dus....![]()
K&D schreef: Dagje vrij gehad. Poep geschept en een foto van mijzelf op het peerd gekregen. Meestal zit er iemand anders op. Op zowel het peerd als op de foto...ik maak ze meestal.maar ik ben nog redelijk onherkenbaar.
Ik en het koetje...eehh...osje. Jammer dat het z'n verkeerde fotokant is. Z'n manen hangen tot onder z'n hals. Als hij zich als varken lekker gerold heeft dan heeft ie z'n 'L'Oreal' moment als hij omhoog zwaait om weer te gaan staan.
koekje schreef: . En een huzarensalade maken van 3 kilo piepers. Allleen de vulling, opmaken garneren doe ik morgen pas.Ik zeg maar 1 woord.
En ik ben zo moe. Waarom kan ik niet gewoon tegen mn visite zeggen dat ze alleen chips kunnen knagen? Meneer heeft daar ook nooit moeite mee.