Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
Ronald schreef: Vandaag? Middaguur als in "Noon"? Middaguur als in 14:00? Of middaguur zoals het ook wel 16:00 genoemd wordt?
In mijn wereld is "tegen het middaguur" tussen 11.30u en 12.00u. Maar het is duidelijk dat ik alleen in mijn wereld ben. *zucht* *erger*
Door Ronald
-Saskia- schreef: In mijn wereld is "tegen het middaguur" tussen 11.30u en 12.00u. Maar het is duidelijk dat ik alleen in mijn wereld ben. *zucht* *erger*
Nee hoor, dat zou in elke wereld zo moeten zijn. Maar het lijkt steeds moeilijker te worden om klok te kijken...
Door -Saskia-
Ronald schreef: Nee hoor, dat zou in elke wereld zo moeten zijn. Maar het lijkt steeds moeilijker te worden om klok te kijken...
Ik heb gewoon geen geduld. Kan me enorm opwinden over nutteloos zitten wachten en niet weg kunnen. #chagrijnig #sorry
Door -Saskia-
eelke schreef: Ooohww daar kan ik ook niet tegen inderdaad. Nog niemand? Ik zou bellen.
:biggrin2: In deze mindset even bellen is niet zo verstandig. Ik vervloek ze tot in het volgende universum, terwijl er wellicht een hele goede reden is dat ze er nog niet zijn.  ::)
Door eelke
-Saskia- schreef: :biggrin2: In deze mindset even bellen is niet zo verstandig. Ik vervloek ze tot in het volgende universum, terwijl er wellicht een hele goede reden is dat ze er nog niet zijn.  ::)
En ze zo ontvangen is dan verstandiger? :P
Door koekje
Wat goed, zelfs zonder 'Haags' te praten!  :D

Hier ook succes: naar de c1000 geweest en oa 8 pakken sap en 10 kilo piepers gehaald, ik heb zelfs het hele stuk weer terug gefietst. Vera viel
halverwege wel in slaap op mn rug en werd wakker toen ik thuis de transfer naar het bedje wilde doen. Maar gelukkig ging ze na een tiet weer slapen. Hoezee voor BV!
Als ze zo weer wakker is, even een banaan eten en dan naar de geitenwollensokkenwinkel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door