eelke schreef: Maar je kreeg toch gelijk? Da's toch al fijn?Ja, maar dat weegt nu even niet op tegen het feit dat ik NOG STEEDS zit te wachten.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Maar je kreeg toch gelijk? Da's toch al fijn?Ja, maar dat weegt nu even niet op tegen het feit dat ik NOG STEEDS zit te wachten.
-Saskia- schreef: Ja, maar dat weegt nu even niet op tegen het feit dat ik NOG STEEDS zit te wachten.Hoe laat zei ie dan dat ie er zou zijn?#boos
eelke schreef: Hoe laat zei ie dan dat ie er zou zijn?"Tegen het middaguur."
-Saskia- schreef: "Tegen het middaguur."Vandaag? Middaguur als in "Noon"? Middaguur als in 14:00? Of middaguur zoals het ook wel 16:00 genoemd wordt?![]()
Ronald schreef: Vandaag? Middaguur als in "Noon"? Middaguur als in 14:00? Of middaguur zoals het ook wel 16:00 genoemd wordt?In mijn wereld is "tegen het middaguur" tussen 11.30u en 12.00u. Maar het is duidelijk dat ik alleen in mijn wereld ben. *zucht* *erger*
-Saskia- schreef: In mijn wereld is "tegen het middaguur" tussen 11.30u en 12.00u. Maar het is duidelijk dat ik alleen in mijn wereld ben. *zucht* *erger*Nee hoor, dat zou in elke wereld zo moeten zijn. Maar het lijkt steeds moeilijker te worden om klok te kijken...
Ronald schreef: Nee hoor, dat zou in elke wereld zo moeten zijn. Maar het lijkt steeds moeilijker te worden om klok te kijken...Ik heb gewoon geen geduld. Kan me enorm opwinden over nutteloos zitten wachten en niet weg kunnen. #chagrijnig #sorry
-Saskia- schreef: "Tegen het middaguur."Ooohww daar kan ik ook niet tegen inderdaad. Nog niemand? Ik zou bellen.![]()
eelke schreef: Ooohww daar kan ik ook niet tegen inderdaad. Nog niemand? Ik zou bellen.
-Saskia- schreef:En ze zo ontvangen is dan verstandiger?In deze mindset even bellen is niet zo verstandig. Ik vervloek ze tot in het volgende universum, terwijl er wellicht een hele goede reden is dat ze er nog niet zijn.
![]()
eelke schreef: En ze zo ontvangen is dan verstandiger?![]()
-Saskia- schreef:Ze zijn er. En ik ben beleefd gebleven. Baaaai.