Moderator: Charlie Angel
zhiva schreef: Nog liefhebbers voor het lijntje van SW in Marknesse? Ik rijd van Marknesse A6 - Joure, A7- tot sneek.ik heb al pb gestuurd en gereageerd in topic
Er kan nog 100 kg mee en ik vraag € 0.15ct per kg vervoerskosten.
lisantjuhh schreef: Ik woon in sibrandabuorren. Vlakbij sneekHeb je er haast mee? Ik kom wel af en toe naar Sneek, dus als je geen haast heb, laat ik je graag weten als ik weer eens die kant op moet. Oscar lust ze erg graag!
lisantjuhh schreef: Ik heb er geen haast meeDan meld ik me graag tegen de tijd dat ik die kant weer eens op ga! Mocht je ze voor die tijd al kwijt kunnen is dat ook prima hoor, maar als je ze nog hebt dan graag.
eva hoekstra schreef: ik hoorde dat u vrijdag over oosterzee rijdt?Eva dat is geen probleem, maar het is handig als je het even in dat topic meldt.
zou u mijn bestelling ook willen mee nemen?
Waarschijnlijk neemt porza het dan mee uit oosterzee of ik dat van haar, hangt een beetje van de tijd af.
gr eva
zhiva schreef: Ik heb met Remco gesproken en gevraagd of hij binnenkort weer eens naar ons mooie noorden komt.ik heb vast ook wel weer wat nodig
We hebben afgesproken dat hij 6 juni langskomt. Mochten er nog meer liefhebbers zijn? ( ik kan het eventueel wel naar leeuwarden meenemen)
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 074.0.html