Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Kaela
Ik wil ze wel, alleen ik weet niet waar jij woont? Moet wel een beetje te doen zijn qua afstand, maar misschien kan ik iets combineren.
Door kiara
zhiva schreef: Nog liefhebbers voor het lijntje van SW in Marknesse? Ik rijd van Marknesse A6 - Joure, A7- tot sneek.
Er kan nog 100 kg mee en ik vraag € 0.15ct per kg vervoerskosten.
ik heb al pb gestuurd en gereageerd in topic
Door Kaela
lisantjuhh schreef: Ik woon in sibrandabuorren. Vlakbij sneek
Heb je er haast mee? Ik kom wel af en toe naar Sneek, dus als je geen haast heb, laat ik je graag weten als ik weer eens die kant op moet. Oscar lust ze erg graag!
Door Kaela
lisantjuhh schreef: Ik heb er geen haast mee :).
Dan meld ik me graag tegen de tijd dat ik die kant weer eens op ga! Mocht je ze voor die tijd al kwijt kunnen is dat ook prima hoor, maar als je ze nog hebt dan graag :biggrin2:
Door nwsvh
Hallo,
Ik woon in Gorredijk. Tussen Drachten en Heerenveen.
Mijn honden staan nu op KVV en hebben alleen nog maar ervaringen met eendennekken en zalmkoppen. Dus tips en menu's zijn ook welkom.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Door eva hoekstra
ik hoorde dat u vrijdag over oosterzee rijdt?
zou u mijn bestelling ook willen mee nemen?
Waarschijnlijk neemt porza het dan mee uit oosterzee of ik dat van haar, hangt een beetje van de tijd af.

gr eva
06-22744116
Door zhiva
eva hoekstra schreef: ik hoorde dat u vrijdag over oosterzee rijdt?
zou u mijn bestelling ook willen mee nemen?
Waarschijnlijk neemt porza het dan mee uit oosterzee of ik dat van haar, hangt een beetje van de tijd af.

gr eva
Eva dat is geen probleem, maar het is handig als je het even in dat topic meldt. ;) Aangezien het een openbaar forum is kan je beter je telefoonnummer hier weghalen ;) Je krijgt van mij nog een privebericht over de tijden en rekeningnummer voor de vervoerskosten.
Door Dobber+++
Zhiva, hij brengt het weer aan huis toch? Of alleen specifiek bij jou?

Trouwens, bestelt iemand van ons Friezen ook van dat mooie paardenvlees in het topic van Hans?! Samen met twee anderen heb ik wel interesse in dat spul, maar vanuit het noordelijke puntje van Friesland is het nog best een eindje rijden helaas... Ik vroeg me af of iemand anders ook heen gaat, want anderhalf uur rijden is leuk, maar dan wordt het alsnog duur vlees haha ;).
Door zhiva
Euh, Ik denk dat het voor Remco makkelijker/ handiger is om zoveel mogelijk op 1 adres te leveren. Maar in principe brengt hij het aan huis. Alleen heb ik het hier neer gegooit zodat meer mensen even weten dat hij dus binnenkort naar hier komt.

Linkje vlees Hans? ( pfff, ik moet nu al moeite doen om de vriezer dicht te krijgen  ::) )
Door deVries91
Goedemorgen allemaal,

is hier toevallig iemand die zijn vlees bij Kamminga in Surhuisterveen ophaald?
ik zou graag is wat spier en orgaanvlees daar bestellen maar ik kan het niet ophalen aangezien ik op de tijden waar het opgehaald kan worden aan het werk ben.
mijn vraag is dus om misschien een x met iemand samen te bestellen waar ik het dan de zelfde avond rond 5-half 6 op kan halen?

ik hoor het graag.
hier de prijzen per kilo:

Spiervlees 1.50€
hart 1.25€
long 0.50€
lever 1.00€
nier 0.50€
strotten 0.50€
geelhaar 1.00€
oren 0.50€'

groetjes deVries91
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”