Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Ze brachten het wel heel voorzichtig hoor, alsof ze verwachtte dat ik in huilen zou uitbarsten en hysterisch de wei in zou rennen.Heb je dat niet eens gedaan![]()
Mieke L. schreef: Heb je dat niet eens gedaannee, ik twijfelde of ik ze mee naar achter zou nemen om samen het dooie schaap te gaan bekijken, maar was me tot een bepaald punt niet zeker wie er nou in de zaik genomen werd![]()
Angelique schreef: Ze brachten het wel heel voorzichtig hoor, alsof ze verwachtte dat ik in huilen zou uitbarsten en hysterisch de wei in zou rennen.Je had misschien wel traumabegeleiding kunnen krijgen![]()
Angelique schreef: nee, ik twijfelde of ik ze mee naar achter zou nemen om samen het dooie schaap te gaan bekijken, maar was me tot een bepaald punt niet zeker wie er nou in de zaik genomen werdha ha ja kan me voorstellen![]()
Kim_S schreef: *Belt 144 weekenddienst*Hallo? Met de 144 weekenddienst. Wat is het noodgeval?
-Saskia- schreef: Hallo? Met de 144 weekenddienst. Wat is het noodgeval?Sas heeft Wodje gewassen op zondagochtend. Lijkt me code 326-B?
Kim_S schreef: Sas heeft Wodje gewassen op zondagochtend. Lijkt me code 326-B?
-Saskia- schreef:Het gaat hier om een recidivist. Lijkt me overduidelijk een 326-B.Oei! Een 326-B? Weet u het zeker?
Zondagochtend is een verzwarende omstandigheid, maar 326? Echt?
Het klinkt me meer als een 387-Q en u moet toch weten dat we daarvoor niet uitrukken in het weekend?
Kim_S schreef: Het gaat hier om een recidivist. Lijkt me overduidelijk een 326-B.Tja, als u zo stellig bent. We gaan polshoogte nemen. Waar moeten we naartoe voor dit vergrijp?
-Saskia- schreef: Tja, als u zo stellig bent. We gaan polshoogte nemen. Waar moeten we naartoe voor dit vergrijp?Bij Sas. Naast Marije.
Ik moet u er uiteraard wel van vergewissen dat -als het loos alarm is- de kosten van deze weekend-interventie aan u worden doorbelast?