Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
Angelique schreef: Ze brachten het wel heel voorzichtig hoor, alsof ze verwachtte dat ik in huilen zou uitbarsten en hysterisch de wei in zou rennen.  :biggrin2:
Heb je dat niet eens gedaan  :o
Door Angelique
Mieke L. schreef: Heb je dat niet eens gedaan  :o
nee, ik twijfelde of ik ze mee naar achter zou nemen om samen het dooie schaap te gaan bekijken, maar was me tot een bepaald punt niet zeker wie er nou in de zaik genomen werd  :biggrin2:
Door Borke
Angelique schreef: Ze brachten het wel heel voorzichtig hoor, alsof ze verwachtte dat ik in huilen zou uitbarsten en hysterisch de wei in zou rennen.  :biggrin2:
Je had misschien wel traumabegeleiding kunnen krijgen  ::)
Door Mieke L.
Angelique schreef: nee, ik twijfelde of ik ze mee naar achter zou nemen om samen het dooie schaap te gaan bekijken, maar was me tot een bepaald punt niet zeker wie er nou in de zaik genomen werd  :biggrin2:
ha ha ja kan me voorstellen  :biggrin2:
Door -Saskia-
Hahaha, oh Angelique - ik kan me voorstellen dat je na de eerste "huh?!" mega je best hebt moeten doen niet in je broek te plassen van het lachen!
Hilarisch verhaal!  ;D ;D ;D

OT: Wodka boos gemaakt door haar op zondagmorgen vroeg te wassen. Waar ik het  :knuppel2: lef vandaan haal?!  >:( ::)

Afbeelding
Door -Saskia-
Kim_S schreef: Sas heeft Wodje gewassen op zondagochtend. Lijkt me code 326-B?
:o Oei! Een 326-B? Weet u het zeker?
Zondagochtend is een verzwarende omstandigheid, maar 326? Echt?
Het klinkt me meer als een 387-Q en u moet toch weten dat we daarvoor niet uitrukken in het weekend?
Door Kim_S
-Saskia- schreef: :o Oei! Een 326-B? Weet u het zeker?
Zondagochtend is een verzwarende omstandigheid, maar 326? Echt?
Het klinkt me meer als een 387-Q en u moet toch weten dat we daarvoor niet uitrukken in het weekend?
Het gaat hier om een recidivist. Lijkt me overduidelijk een 326-B.
Door -Saskia-
Kim_S schreef: Het gaat hier om een recidivist. Lijkt me overduidelijk een 326-B.
Tja, als u zo stellig bent. We gaan polshoogte nemen. Waar moeten we naartoe voor dit vergrijp?
Ik moet u er uiteraard wel van vergewissen dat -als het loos alarm is- de kosten van deze weekend-interventie aan u worden doorbelast?
Door Kim_S
-Saskia- schreef: Tja, als u zo stellig bent. We gaan polshoogte nemen. Waar moeten we naartoe voor dit vergrijp?
Ik moet u er uiteraard wel van vergewissen dat -als het loos alarm is- de kosten van deze weekend-interventie aan u worden doorbelast?
Bij Sas. Naast Marije.
Er zijn foto's als belastend bewijs.
Hoop dat u dit arme dier snel kunt helpen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door