Tjemig.
Wordt je ook aan je handje naar huis gebracht?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef: Tjemig.Als dat zou kunnen
Wordt je ook aan je handje naar huis gebracht?
pearlsofpassion schreef: Ik val hier bijna van mijn stoel!Maar als beesten niet meer ziek worden, gaat dat natuurlijk ten koste van de verdiensten van da's.
En dan niet omdat het mij verbaasd dat dit soort zaken gebeuren, maar vooral omdat er bovenaan in het groot staat 'hond en kat'
Los van het feit dat aangeraden wordt vlees te verhitten (en dus ook het bot) en dat dat compleet aan de doelstelling van rauwe voeding voorbijgaat, uiteraard, is het voor een KAT gewoon niet mogelijk om te overleven op verhit vlees. Een kat heeft taurine nodig, en als je vlees verhit is, is dat afgebroken. Iets staat me bij dat dat op lange termijn zelfs dodelijk is.
En dat raden ze dan aan?
Sorry, maar dat gaat me toch echt ver. Het is 1 zaak om uit angst rauw vlees af te raden en dergelijk, maar advies geven dat een huisdier ook werkelijk rechststreeks schade toebrengt, dat vind ik eigenlijk onaanvaardbaar...
Mini's 3-tal schreef: Maar als beesten niet meer ziek worden, gaat dat natuurlijk ten koste van de verdiensten van da's.Zo ver kunnen ze toch niet gaan daarin? Dieren echt moedswillig ziek maken?
pearlsofpassion schreef: Zo ver kunnen ze toch niet gaan daarin? Dieren echt moedswillig ziek maken?Geef je naderhand toch gewoon weer de schuld aan die prak.
pearlsofpassion schreef: Zo ver kunnen ze toch niet gaan daarin? Dieren echt moedswillig ziek maken?Ik las laatst via hier een artikel dat een dierenarts (in opleiding?) ermee stopte omdat het doel niet was om dieren beter te maken, maar geld verdienen.
Kaio schreef: Nog ff en het wordt per wet verboden of zoDe voederindustrie is machtig. Als ze maar genoeg lobbyen in den Haag zou het best wel eens een heel stuk moeilijker kunnen worden om rauw te voeren. Met de homeopathische middelen is het volgens mij ook op een dergelijke manier gegaan.![]()
Extreme schreef: Wanneer krijgen we de waarschuwing bij de kassa van de super?Vergeet de waarschuwing niet op de bakboter: Gebruik dit product alleen met gelaatsmasker en zuurpak, er kan een spetter hete boter ongepland en onaangekondigd de pan verlaten.
Mevrouw weet u wel zeker dat u vlees wilt eten? U loopt een erg hoge risico he, dat weet u....
En de groenten met handschoenen aan bereiden voor uw eigen veiligheid![]()