Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
Oh wat jammer Dian !!! Ik hoop dat het snel beter met je gaat !
En voor Pauline  :-* 

Wij hebben er heel veel zin in !  :)
Laatst gewijzigd door miik op wo 13 mei 2015, 00:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Jongens, kan iemand thee/koffie meenemen? Die zou Dian meenemen en lijkt me voor sommigen vrij essentieel  :P

Als ik een geschikt apparaat had nam ik het wel mee. Thermos heet water gaat wellicht nog wel lukken maar koffie niet.
Dian schreef: ik moet het ook af laten weten. Ik trek het niet qua spieren en wond op de hak. Vandaag ook strompelend als een oud vrouwtje nog enigszinds de jongens proberen uit te laten, maar het ging amper. Ik zie dat in 2 dagen niet verbeteren, wetende dat er morgen weer gesneden gaat worden in de hak en morgen de fysio de spieren weer los gaat maken, wat eerst weer meer pijn geeft........ Vind het onwijs jammer, wilde zo graag weer een keer, maar zo is het niet leuk :-\ :-[

Moet alleen even zien hoe het tuigje + riem voor Fenixjuh en de sleeplijn voor Nynke hun weg dan vinden naar de nieuwe baasjes............. :-[
jammer, volgens mij laat jouw gezondheid het elke keer afweten vlak voor een wandeltje. heel veel sterkte en beterschap.

Pauline schreef: :-* Kim, maar in zo'n grote groep met Joep en de Joris en de buggy is me gewoon veel te veel, moet ik heel eerlijk in zijn. Ik ben hulpmens van Joep en dat betekent dat alles op hem aangepast wordt en zelfs op het bejaarden/puppyrondje gaat het nog te snel voor Joep. Joep was al traag toen hij nog liep, nu is hij tergend traag. :biggrin2:
Pauline schreef: Joep is in deze niet het probleem, dat ben ik zelf. Mijn beperkte zicht en de hoeveelheid mensen en honden enz. gaat ten koste van mijn energie en dat gaat weer ten koste van mijn zicht.  :-[ Grrrrrr ik haat het nog steeds om toe te moeten geven dat dingen soms niet lukken....

Lief van je dat Joep in jouw buggy mag, maar samen met Oscar..., dat gaat het niet worden. Joep is heer en meester in zijn buggy en hij bepaalt wie er in mag kijken, laat staan dat hij hem met een ander dan Joris of een lekker wijf wil delen. :-X

Andere optie alleen met Joris..., tja.... dat gaat hem niet worden. Joris zonder Joep is voor mij als yin zonder yang, zwart zonder wit, dat kan gewoon echt niet (totdat ik geen keuze meer heb....).
goed dat je aan jezelf denkt, jammer want na alle verhalen over giga joep was ik wel heel benieuwd naar hem.
Buran en Co schreef: Jongens, kan iemand thee/koffie meenemen? Die zou Dian meenemen en lijkt me voor sommigen vrij essentieel  :P

Als ik een geschikt apparaat had nam ik het wel mee. Thermos heet water gaat wellicht nog wel lukken maar koffie niet.
er waren nog wat mensen die niks achter hun naam hebben staan, misschien dat 1 van hun zich geroepen voelt. ik heb geen thermosflessen dus helaas gaat t m niet worden dan.
en ik zie tuig etc staan.
heeft er iemand misschien een tuigje over die ik mag overnemen of voor een maand mag lenen? desnoods stuur ik m met de post weer terug.
maatje border collie / mechelse herder????
op de een of andere manier raak ik maar niet aan een tuigje voor oscar. natuurlijk zijn de eerste te klein geworden, maar heb er 2 liggen waar hij niet mee wilt lopen, die drukken op zijn schouder, zijn van die instaptuigen / mc leather.  we hebben nu een fijn tuigje alleen die is helaas nog te groot.
en gister weer een tuig gekocht maar ook die zat weer niet goed..........moedeloos, maar om nu 40 euro uit te gaan geven voor een maandje en dan is er weer een nieuwe maand en nieuw tuig het wordt me wat te gek.

ik neem ook de lange lijn mee, just in case.
Laatst gewijzigd door signmodel op wo 13 mei 2015, 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door wijkje
Ik wil wel komen maar heb nog slaapdienst voor de boeg. Het is beetje afwachten hoeveel uur ik kan slapen. Ga er maar vanuit dat ik niet kom..
En misschien sluit ik wel aan. Ik stuur morgen wel berichtje wat het gaat worden. Zo meteen eerst werken tot morgenvroeg.
Door Nynke
ik heb wel een paar tuigjes over, maar of die passen  :-\ :-\ 

Ik laat Mayla morgen nog niet aan een sleeplijn lopen, daar is het nog veel te vroeg voor  :P :P

Ik ga geen koffie meenemen, ben te lang onderweg en heb ook geen thermoskan meer  :-\  dan maar geen koffie voor mij  :P

Wijkje, geef jij je cliënten maar een slaappilletje zodat je zelf ook kunt slapen  :biggrin2: :biggrin2:
Door Kim_S
Ik heb van Hooli nog een Rogz for Dogz tuig liggen. Denk dat dat wel zou kunnen passen, Hooli was een kruising Mechelse Herder / Border Collie. Ik vond het een heel fijn tuig.

Die wil ik dan wel graag weer terug, heeft nogal sentimentele waarde  :-[
Kim_S schreef: Ik heb van Hooli nog een Rogz for Dogz tuig liggen. Denk dat dat wel zou kunnen passen, Hooli was een kruising Mechelse Herder / Border Collie. Ik vond het een heel fijn tuig.

Die wil ik dan wel graag weer terug, heeft nogal sentimentele waarde  :-[
als je m mee zou willen nemen, kan ik m iig proberen, kijken wat meneer er van vind.  en ik stuur m je terug maar als die past en goed zit kan ik m altijd nog ergens bestellen. alvast bedankt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door