Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Dian schreef: ik moet het ook af laten weten. Ik trek het niet qua spieren en wond op de hak. Vandaag ook strompelend als een oud vrouwtje nog enigszinds de jongens proberen uit te laten, maar het ging amper. Ik zie dat in 2 dagen niet verbeteren, wetende dat er morgen weer gesneden gaat worden in de hak en morgen de fysio de spieren weer los gaat maken, wat eerst weer meer pijn geeft........ Vind het onwijs jammer, wilde zo graag weer een keer, maar zo is het niet leukjammer, volgens mij laat jouw gezondheid het elke keer afweten vlak voor een wandeltje. heel veel sterkte en beterschap.![]()
Moet alleen even zien hoe het tuigje + riem voor Fenixjuh en de sleeplijn voor Nynke hun weg dan vinden naar de nieuwe baasjes.............![]()
Pauline schreef:Kim, maar in zo'n grote groep met Joep en de Joris en de buggy is me gewoon veel te veel, moet ik heel eerlijk in zijn. Ik ben hulpmens van Joep en dat betekent dat alles op hem aangepast wordt en zelfs op het bejaarden/puppyrondje gaat het nog te snel voor Joep. Joep was al traag toen hij nog liep, nu is hij tergend traag.
![]()
Pauline schreef: Joep is in deze niet het probleem, dat ben ik zelf. Mijn beperkte zicht en de hoeveelheid mensen en honden enz. gaat ten koste van mijn energie en dat gaat weer ten koste van mijn zicht.goed dat je aan jezelf denkt, jammer want na alle verhalen over giga joep was ik wel heel benieuwd naar hem.Grrrrrr ik haat het nog steeds om toe te moeten geven dat dingen soms niet lukken....
Lief van je dat Joep in jouw buggy mag, maar samen met Oscar..., dat gaat het niet worden. Joep is heer en meester in zijn buggy en hij bepaalt wie er in mag kijken, laat staan dat hij hem met een ander dan Joris of een lekker wijf wil delen.![]()
Andere optie alleen met Joris..., tja.... dat gaat hem niet worden. Joris zonder Joep is voor mij als yin zonder yang, zwart zonder wit, dat kan gewoon echt niet (totdat ik geen keuze meer heb....).
Buran en Co schreef: Jongens, kan iemand thee/koffie meenemen? Die zou Dian meenemen en lijkt me voor sommigen vrij essentieeler waren nog wat mensen die niks achter hun naam hebben staan, misschien dat 1 van hun zich geroepen voelt. ik heb geen thermosflessen dus helaas gaat t m niet worden dan.
Als ik een geschikt apparaat had nam ik het wel mee. Thermos heet water gaat wellicht nog wel lukken maar koffie niet.
Nynke schreef: ik heb wel een paar tuigjes over, maar of die passenmaatje mini iig niet.![]()
![]()
Kim_S schreef: Ik heb van Hooli nog een Rogz for Dogz tuig liggen. Denk dat dat wel zou kunnen passen, Hooli was een kruising Mechelse Herder / Border Collie. Ik vond het een heel fijn tuig.als je m mee zou willen nemen, kan ik m iig proberen, kijken wat meneer er van vind. en ik stuur m je terug maar als die past en goed zit kan ik m altijd nog ergens bestellen. alvast bedankt
Die wil ik dan wel graag weer terug, heeft nogal sentimentele waarde![]()
Nynke schreef: Voor de tomtom: Rozendaal, Kluizenaarsweg. Die helemaal uitrijden het dorp uitrijden. Weg oversteken en steeds vooruit tot de laatste P.Fijn, dank je!