Nynke schreef: en als je de tomatenplantjes heel warm en licht zet ? Een broeikasje maakt zeg maar ?De laatste lichting stonden op een warmtematje (Met dank aan de vogelopvang die ik in het verleden had

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nynke schreef: en als je de tomatenplantjes heel warm en licht zet ? Een broeikasje maakt zeg maar ?De laatste lichting stonden op een warmtematje (Met dank aan de vogelopvang die ik in het verleden had
keetje schreef: Daar ga ik niet van uit, was zaad van de tomatenplanten van Nynke.Dan zou ik Jelle eens mailen
En mijn palmkoolzaad was van jelle. Maargoed, dat zegt natuurlijk ook niet alles want zijn klimmende courgettes zijn ook geen hardgroeiers. Van de 10 zaadjes maar 1 opgekomen en die ging ter ziele.
keetje schreef: Daar ga ik niet van uit, was zaad van de tomatenplanten van Nynke.Nu krijg ik de schuld
En mijn palmkoolzaad was van jelle. Maargoed, dat zegt natuurlijk ook niet alles want zijn klimmende courgettes zijn ook geen hardgroeiers. Van de 10 zaadjes maar 1 opgekomen en die ging ter ziele.
Nynke schreef: Nu krijg ik de schuld![]()
![]()
Mijn tomatenplanten van hetzelfde zaad doen het prima
![]()
![]()
Nadia schreef: Ik geef niemand de schuld! Ik was gewoon aan het mee denkenWaarbij in? Bij de ieniemienieplantjes? Is het echt?. Brandnetels genoeg, dan ga ik dat proberen.
Anders een paar brandnetel bladeren kneuzen en in de grond erbij stoppen.
keetje schreef:Ik maakte een grapje !!!!!
Jij krijgt van mij de schuld niet, lieve Nynke, juist niet.Het ligt niet aan jouw zaadjes.
Er is bij mij iets fout gegaan. Dat zeg ik, er doet wel meer niet, ook mijn brocoli van AH doet het niet. Ondertussen zijn er nieuwe tomatenzaadjes (Ook weer van jou Nynke, in de herkansing.![]()