Kim_S schreef: Leuk! Ik pb je even!Fijn![]()

Ik wens jullie allemaal heel veel plezier en goed weer toe!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Leuk! Ik pb je even!Fijn![]()
Hope schreef: Is er nog behoefte aan water voor de honden?Jaaaaa, ik neem zelf ook wat mee, maar onze auto zit al aardig vol ....
Hope schreef: Is er nog behoefte aan water voor de honden?ik neem ook mee, misschien dat iedereen voor zich mee kan nemen met een beetje extra voor degene die het vergeten.
Dian schreef: ik ga wel mee, maar weet niet hoever ik kom...... mijn hak ligt al open sinds november vorig jaar en woensdag gaat de ha er weer in snijden, omdat het lijkt dat er een ontstekking onder zit........... Nu is het al snel gevoelig tot pijnlijk, zal donderdag niet minder zijnjeetje, heel veel succesIk vind het veel te leuk om weer eens een aantal bp-ers te ontmoeten en nieuwe gezichten te leren kennen. Wij vermaken ons wel als lopen echt niet gaat.........
![]()
Nynke schreef: blijven we lekker bij de picnictafel zitten Dianach, we vermaken ons wel. Ben niet zo bang daarvoor..........![]()
![]()
![]()
Sterkte woensdag !!!![]()
-Saskia- schreef: Is er iemand uit regio Den Haag die een pakketje voor Kim kan meenemen?Waarom kom je zelf niet
Kim_S schreef: Waarom kom je zelf niet![]()
![]()
-Saskia- schreef:Mij wel! 8)Daar doe ik Wodka echt geen plezier mee, ben ik bang.