Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Ik heb schone kannen voor drinkwater. Die staan altijd in de paardentrailer voor als we op wedstrijd gaan.
Neem ik die gewoon mee, kunnen alle honden naar hartenlust drinken.
Door Dian
ik ga wel mee, maar weet niet hoever ik kom...... mijn hak ligt al open sinds november vorig jaar en woensdag gaat de ha er weer in snijden, omdat het lijkt dat er een ontstekking onder zit........... Nu is het al snel gevoelig tot pijnlijk, zal donderdag niet minder zijn :P Ik vind het veel te leuk om weer eens een aantal bp-ers te ontmoeten en nieuwe gezichten te leren kennen. Wij vermaken ons wel als lopen echt niet gaat......... ;)
Dian schreef: ik ga wel mee, maar weet niet hoever ik kom...... mijn hak ligt al open sinds november vorig jaar en woensdag gaat de ha er weer in snijden, omdat het lijkt dat er een ontstekking onder zit........... Nu is het al snel gevoelig tot pijnlijk, zal donderdag niet minder zijn :P Ik vind het veel te leuk om weer eens een aantal bp-ers te ontmoeten en nieuwe gezichten te leren kennen. Wij vermaken ons wel als lopen echt niet gaat......... ;)
jeetje, heel veel succes
Door Kim_S
Ik heb er echt zin in  :D
Zo leuk om mensen die ik al jaren "ken" nu echt te ontmoeten! Of om weer bij te kletsen met mensen die ik een tijd niet gezien heb. Of deze week nog  ::)
Zei ik al dat ik er zin in heb?  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door