Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
odradaatje schreef: N.a.v. de vraag van Els&Flow over de waterblazer dit topic opgesnuffelt maar wat is de prijs inmiddels weer gestegenEven tijdje wachten, over een paar weken is ie waarschijnlijk weer gedaald in prijs!€ 95,99 in NL en € 75,99 in Duitsland
![]()
odradaatje schreef: Dan ga ik even op mijn handen zittenIk ben het laatste weekend van februari in Düsseldorf, en kom zo midden-eind maart nog even een rondje NL doen. Ik zal in de gaten houden voor je hoe de prijs zich in Dld ontwikkelt!en houdt de sites in de gaten.
Komt er nog iemand van Duitsland naar NL waar ik tzt gebruik van kan maken?
Of waar begin maart mijn vriend langs mag/kan komen (zit dan een week in Stuttgart volgens mij)
Anne in Duitsland schreef: Ik ben het laatste weekend van februari in Düsseldorf, en kom zo midden-eind maart nog even een rondje NL doen. Ik zal in de gaten houden voor je hoe de prijs zich in Dld ontwikkelt!
Lizetta schreef: Voor mij ook???Tuurlijk, geen probleem! Als ik naar NL kom, kom ik met de auto, dus zelfs al wil je er tien, dan kan dat!
Sverre is echt een smerigerd![]()
Anne in Duitsland schreef: Tuurlijk, geen probleem! Als ik naar NL kom, kom ik met de auto, dus zelfs al wil je er tien, dan kan dat!Tien lijkt me een beetje overdreven met 1 viezerik
Aprilsnow schreef: Ooo helemaal vergeten te zeggen ik heb er ook 1. Via Trim.nl scheelt 7 euro zie ik dus dat valt niet tegen.Hope vond het de eerste keren ook niks, nu komt ze naar me toe als ik de droger tevoorschijn haal .
Tammo vindt het ook nog maar niks. Is wel zo ver dat als ik hem aanzet dat hij er bij staat. Blazer aan is snoep
Overigens de schapenvachtjes mee uitgeblazen alleen daarvoor ben ik al blij met het ding![]()