Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Vandaag de waterblazer weer gebruikt, maar niet voorde hond.
Ik gebruik hem na het scheren van paarden (in dit geval mijn mini). Ideaal om het scheerapparaat schoon te blazen na gebruik. De pony vond het ook héérlijk om van die kriebelende haartjes af te zijn, en daarna heb ik ook mezelf maar gedaan. Scheelt een boel gekriebel! 
Door Aprilsnow
N.a.v. de vraag van Els&Flow over de waterblazer dit topic opgesnuffelt maar wat is de prijs inmiddels weer gestegen  :o € 95,99 in NL en € 75,99 in Duitsland  :-[
Door Anne in Zweden
odradaatje schreef: N.a.v. de vraag van Els&Flow over de waterblazer dit topic opgesnuffelt maar wat is de prijs inmiddels weer gestegen  :o € 95,99 in NL en € 75,99 in Duitsland  :-[
Even tijdje wachten, over een paar weken is ie waarschijnlijk weer gedaald in prijs!
Door Fenixjuh
Pfff, ik word ook steeds enthousiaster.. Helaas is het voor mij een bom geld.. Op beslist.nl is hij ook niet goedkoper, hoop dat de prijs snel zakt.. Zag ergens iets van €50 staan  :o :D
Door Aprilsnow
Dan ga ik even op mijn handen zitten  :biggrin2: en houdt de sites in de gaten.

Komt er nog iemand van Duitsland naar NL waar ik tzt gebruik van kan maken?
Of waar begin maart mijn vriend langs mag/kan komen (zit dan een week in Stuttgart volgens mij)
Door Anne in Zweden
odradaatje schreef: Dan ga ik even op mijn handen zitten  :biggrin2: en houdt de sites in de gaten.

Komt er nog iemand van Duitsland naar NL waar ik tzt gebruik van kan maken?
Of waar begin maart mijn vriend langs mag/kan komen (zit dan een week in Stuttgart volgens mij)
Ik ben het laatste weekend van februari in Düsseldorf, en kom zo midden-eind maart nog even een rondje NL doen. Ik zal in de gaten houden voor je hoe de prijs zich in Dld ontwikkelt!
Door Aprilsnow
Anne in Duitsland schreef: Ik ben het laatste weekend van februari in Düsseldorf, en kom zo midden-eind maart nog even een rondje NL doen. Ik zal in de gaten houden voor je hoe de prijs zich in Dld ontwikkelt!
:D :-*  ik wacht rustig af  8) geen haast.
Door Anne in Zweden
Lizetta schreef: Voor mij ook??? :worthy:

Sverre is echt een smerigerd  :P
Tuurlijk, geen probleem! Als ik naar NL kom, kom ik met de auto, dus zelfs al wil je er tien, dan kan dat!
Door Lizetta
Anne in Duitsland schreef: Tuurlijk, geen probleem! Als ik naar NL kom, kom ik met de auto, dus zelfs al wil je er tien, dan kan dat!
Tien lijkt me een beetje overdreven met 1 viezerik  :P
Door Aprilsnow
Ooo helemaal vergeten te zeggen ik heb er ook 1. Via Trim.nl scheelt 7 euro zie ik dus dat valt niet tegen.

Tammo vindt het ook nog maar niks. Is wel zo ver dat als ik hem aanzet dat hij er bij staat. Blazer aan is snoep  ::)

Overigens de schapenvachtjes mee uitgeblazen alleen daarvoor ben ik al blij met het ding  :biggrin2:
Door nova
Aprilsnow schreef: Ooo helemaal vergeten te zeggen ik heb er ook 1. Via Trim.nl scheelt 7 euro zie ik dus dat valt niet tegen.

Tammo vindt het ook nog maar niks. Is wel zo ver dat als ik hem aanzet dat hij er bij staat. Blazer aan is snoep  ::)

Overigens de schapenvachtjes mee uitgeblazen alleen daarvoor ben ik al blij met het ding  :biggrin2:
Hope vond het de eerste keren ook niks, nu komt  ze naar me toe als ik de droger  tevoorschijn haal .
Hier verdringen ze zich voor een blaasbeurt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door