Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

signmodel schreef: ik heb al foto's voorbij zien komen en reken maar dat ik dat plaatje in het echt wil zien. gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

ik zet je erbij, wat neem je mee?

jammer
Uhm moet ik ff kijken, ben namelijk 3 uur onderweg Afbeelding
Door Kim_S
DJ en Doerak schreef: Ik zat te denken... Áls ik kan die dag dan kun je eventueel ook met ons meerijden Renate. Kim neemt geen hond mee en ik alleen Tucker. Lilly zal dan wel bij jou voorin moeten want ik doe geen onbekende hond bij Tucker achterin de auto  ;). Maar alles nog onder voorbehoud!!
Weet je al of je mee kunt? Ben wel benieuwd  :)
Door Dian
wat de parkeerplaats betreft, het is inderdaad de laatste. Kan niet missen, want de weg loopt daar dood.

@Nyn, leuk dat je het gaat proberen met Mayla, ben zooooooooo benieuwd naar haar (maar naar jou ook natuuurlijk, heb zolang geen echte Nynke-hug meer gehad ;) )
Door miik
Wij hebben zitten twijfelen, maar Hero en ik zouden het ook leuk vinden om mee te gaan !
Er zijn een aantal mensen die we alweer veel te lang niet hebben gezien !
We zijn heel erg benieuwd naar Mayla natuurlijk, ik denk dat Doortje wel met haar wil spelen !
En ik denk dat Foxy wel graag een rondje wil racen met Oy... of met Laddy !
Enneh nou ja, we nemen ze gewoon allemaal mee  :biggrin2:

Alleen de kleine kanttekening dat Abby mijn blue merle border collie echt niet gediend is van opdringerige reuen.... dan snapt ze...
Ze maakt geen schade, maar toch...... en ik zal uiteraard proberen dat te voorkomen !

Wij kunnen ongeveer een rondje lopen van zo'n 45 minuten...ivm de "pup".
Dus ik denk dat wij dan ook het "korte" rondje lopen ? ik ben er helemaal niet bekend....

Is er water waar ze kunnen zwemmen/plonzen ?

Ik had bedacht dat wij wel fruit mee kunnen nemen, appeltjes en mandarijnen ofzo.
miik schreef: Wij hebben zitten twijfelen, maar Hero en ik zouden het ook leuk vinden om mee te gaan !
Er zijn een aantal mensen die we alweer veel te lang niet hebben gezien !
We zijn heel erg benieuwd naar Mayla natuurlijk, ik denk dat Doortje wel met haar wil spelen !
En ik denk dat Foxy wel graag een rondje wil racen met Oy... of met Laddy !
Enneh nou ja, we nemen ze gewoon allemaal mee  :biggrin2:

Alleen de kleine kanttekening dat Abby mijn blue merle border collie echt niet gediend is van opdringerige reuen.... dan snapt ze...
Ze maakt geen schade, maar toch...... en ik zal uiteraard proberen dat te voorkomen !

Wij kunnen ongeveer een rondje lopen van zo'n 45 minuten...ivm de "pup".
Dus ik denk dat wij dan ook het "korte" rondje lopen ? ik ben er helemaal niet bekend....

Is er water waar ze kunnen zwemmen/plonzen ?

Ik had bedacht dat wij wel fruit mee kunnen nemen, appeltjes en mandarijnen ofzo.
lekker.
leuk nog meer puppies! 
ik heb wel een pup reu, opdringerig kan hij zeker zijn, ik durf nog geen garanties te geven of hij zich wat van een sneer aantrekt en uiteraard zal ik mijn best doen pup bij de honden weg te halen die er niet van gediend zijn, maar luisteren is soms door zijn enthousiasme nog wat moeilijk.
en daarbij houd mijn max helemaal niet van opdringerige honden, reu of teef en er waren er wel meer die niet gediend zijn van bepaald gedrag.
janninneee schreef: Jup ik heb een lift! Oogjes sluiten met 2 pubers in de trein haha! We wandelen regelmatig daar, liz vind het daar heerlijk, dus we komen ook Afbeelding
misschien zijn ze ook wel toe aan een tukkie,  ik vind het nog best een behoorlijk eind lopen hoor vanaf t station.
Nynke schreef: Ik ga mee met Mayla! Jeppe blijft thuis bij Richard. Kruidenboter dus? Is er al brood of zal ik een paar Turkse broden kopen,slachten en meenemen?
yummie! 
Door miik
signmodel schreef: ik heb wel een pup reu, opdringerig kan hij zeker zijn, ik durf nog geen garanties te geven of hij zich wat van een sneer aantrekt
Tis meer dat je weet dat ik geen valse hond heb... maar ze houd er gewoon echt niet van. Naar mijn idee lost ze het keurig op ;)
miik schreef: Tis meer dat je weet dat ik geen valse hond heb... maar ze houd er gewoon echt niet van. Naar mijn idee lost ze het keurig op ;)
je bedoeld; geen over sociale hond  ;) gewoon een normale hond dus die grenzen aangeeft.
die van mij bijt helaas wel als waarschuwen niet meer helpt en nog vind ik max niet vals.
C@rine schreef: Brumby kan nogal eens van het opdringerige zijn.
Maar ik neem de lange lijn mee ;), en anders aan de korte.

Zal ik desem stokbroden bakken voor bij de kruidenboter van Nynke?
ik weet niet of dat teveel gaat worden samen met het halal geslachte brood, dus of nynke neemt alleen de kruidenboter mee, want we krijgen ook al bolletjes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door