Moderator: Charlie Angel
Doranto schreef: Heej, die knappe Chiko en Mawi zijn brabanders. Leuk!Jaa dat zijn wij inderdaad sinds 5 jaar!![]()
Suzanne schreef: Ik heb voor 7 febr in bestelling (en die bestelling is nog niet zeker begrijp ik nu):Ik wil wel een aantal kilo van het kalkoen spiervlees van je overnemen.
Konijnkarkas (zeer goed bevleesd) 19 euro per 10 kilo
Kalkoen spiervlees 29,50 euro per 10 kilo
Als iemand dat met mij in Kaatsheuvel wil delen heel graag.. mijn ogen waren groter dan mijn vriezer ;-)
Suzanne
kielfje schreef: Ik wil wel een aantal kilo van het kalkoen spiervlees van je overnemen.Prima geregeld, nu nog afwachten of de bestelling doorgaat.
Groet,
Rob
eelke schreef: Wbt bovenstaande, ik rijdt naar Bergen op Zoom, dus voor wie ik nog meer mee kan nemen, roept u maar!Is het dan niet handiger dat 1 van ons naar Gorinchem rijdt en dat we afspreken rond Raamsdonksveer als overstapplaats?
Suzanne schreef: Is het dan niet handiger dat 1 van ons naar Gorinchem rijdt en dat we afspreken rond Raamsdonksveer als overstapplaats?Raamdonksveer is voor mij net zo ver als Gorinchem dus dat is niet echt handig...
Afhankelijk van hoeveel er mee "moet"? ;-)
Het gaat overigensom 15 febr, dat lijkt zeker.
Voor Rob/Kielfje 10 kg, voor mij 5 kg zalm + 4 kg zwaan.... verder weet ik nog voor niemand ;-)
Suzanne
eelke schreef: Raamdonksveer is voor mij net zo ver als Gorinchem dus dat is niet echt handig...Kom jij dan niet "over" Raamsdonksveer?
Suzanne schreef: Kom jij dan niet "over" Raamsdonksveer?Nee over Dordrecht. Naar Gorinchem is het voor mij 45 min, naar raamdonksveer 38.
Suzanne