Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Akeyti
Doranto schreef: Heej, die knappe Chiko en Mawi zijn brabanders. Leuk! :)
Jaa dat zijn wij inderdaad sinds 5 jaar! :biggrin2:
Geboren Hollander maar nu blij Brabander!
Door Suzanne
Ik heb voor 7 febr in bestelling (en die bestelling is nog niet zeker begrijp ik nu):

Konijnkarkas (zeer goed bevleesd) 19 euro per 10 kilo

Kalkoen spiervlees 29,50 euro per 10 kilo

Als iemand dat met mij in Kaatsheuvel wil delen heel graag.. mijn ogen waren groter dan mijn vriezer ;-)

Suzanne
Door kielfje
Suzanne schreef: Ik heb voor 7 febr in bestelling (en die bestelling is nog niet zeker begrijp ik nu):

Konijnkarkas (zeer goed bevleesd) 19 euro per 10 kilo

Kalkoen spiervlees 29,50 euro per 10 kilo

Als iemand dat met mij in Kaatsheuvel wil delen heel graag.. mijn ogen waren groter dan mijn vriezer ;-)

Suzanne
Ik wil wel een aantal kilo van het kalkoen spiervlees van je overnemen.
Groet,
Rob
Door Suzanne
kielfje schreef: Ik wil wel een aantal kilo van het kalkoen spiervlees van je overnemen.
Groet,
Rob
Prima geregeld, nu nog afwachten of de bestelling doorgaat.

Suzanne
Door Suzanne
Daar waar mogelijk zal Kielfje of ik eind februari gaan rijden in een topic van LidaS

In principe zalmsnippers maar zij kan ook komen aan:
Parelhoenkarkas 2,60 per kg, polderhoenkarkas 1,85 per kg, eendkarkas (wild)2,00 per kg, fazantenbouten 2,50, eendennek 2,60 per kg, kippennek 2,60 per kg, kalkoennek 2,60 per kg

De datum is nu nog niet bekend; ik weet dus ook nog niet of ik eventueel kan rijden of dat Kielfje kan.

Het komt in Gorinchem aan (waarschijnlijk) waar Kielfje of ik het oppikken naar Kaatsheuvel of directe omgeving, net wie van ons kan rijden.  Als ik rijd, wil ik niet meer dan totaal 90 kg in de auto vervoeren.

Er is nu nog geen datum en dus ook nog geen duidelijkheid of dit echt door kan gaan, maar ik gooi het wel alvast de groep in.

Wordt vervolgd!

Suzanne
Door Suzanne
eelke schreef: Wbt bovenstaande, ik rijdt naar Bergen op Zoom, dus voor wie ik nog meer mee kan nemen, roept u maar!
Is het dan niet handiger dat 1 van ons naar Gorinchem rijdt en dat we afspreken rond Raamsdonksveer als overstapplaats?
Afhankelijk van hoeveel er mee "moet"? ;-)

Het gaat overigensom 15 febr, dat lijkt zeker.

Voor Rob/Kielfje 10 kg, voor mij 5 kg zalm + 4 kg zwaan.... verder weet ik nog voor niemand ;-)

Suzanne
Door eelke
Suzanne schreef: Is het dan niet handiger dat 1 van ons naar Gorinchem rijdt en dat we afspreken rond Raamsdonksveer als overstapplaats?
Afhankelijk van hoeveel er mee "moet"? ;-)

Het gaat overigensom 15 febr, dat lijkt zeker.

Voor Rob/Kielfje 10 kg, voor mij 5 kg zalm + 4 kg zwaan.... verder weet ik nog voor niemand ;-)

Suzanne
Raamdonksveer is voor mij net zo ver als Gorinchem dus dat is niet echt handig...
Door eelke
Suzanne schreef: Kom jij dan niet "over" Raamsdonksveer?

Suzanne
Nee over Dordrecht. Naar Gorinchem is het voor mij 45 min, naar raamdonksveer 38.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door