Moderator: Lizzy
wennepen schreef: Sinds een aantal maanden krijgt Max vers vlees, dat ging erg goed, maar nu gaat het absoluut niet goed meer, hij vergaat van de jeuk, ik heb niks veranderd aan zijn dieet, ook geen andere tussendoortjes, alles is gewoon hetzelfde gebleven, nu is hij getest voor een allergie 2 jaar geleden, daar kwam atopie uit, nu staat alles weer in bloei, dus helaas ondanks de overgang op vers vlees, blijft hij niet jeukvrij in het pollen seizoen, op dit moment maak ik me erge zorgen, zijn huid op zijnKan me voorstellen dat je het af en toe niet meer ziet zitten
buik wordt weer zwart van het vele jeuken, hij schuurt
weer over de grond met zijn buik en hoofd, kauwt weer op zijn poten. Ik vind het zo erg, hij heeft geen energie meer over voor leuke dingen. Ik heb nog prednison thuis liggen en heb echt de neiging om het te gaan geven, maar toch ook niet, want dan kan ik weer opnieuw beginnen. Ik weet het niet meer en wilde dit gewoon ff kwijt, want het vreet aan me elke keer als ik zo hoe mijn hond er onder leidt. Ik ben uitgedokterd en weet het niet meer, ik weet het gewoon echt niet meer. Het wordt ook niet minder, maar alleen maar erger met de dag, ik zit gewoon met mijn handen in het haar en kan wel janken, helaas, ik doe alle voor mijn hond, maar soms weet je het gewoon niet meer, waar je goed aan doet, ik had zo gehoopt op minder jeuk met vers vlees en het leek goed te gaan, maar ik denk toch dat de pollen sterker zijn. Zo dat wilde ik eigenlijk ff van me afschrijven, had ik gewoon ff nodig.