tt-tjes schreef: Waar heb jij die neemboomolie spray vandaan? Is idd een idee om gordijnen daar mee in te sprayen.Ik heb hem nu hiervandaan http://www.allergiezorg.nl/anti-huisstofmijt-allergeen-spray/sprays-tegen-huisstofmijt
Het voordeel is dat er een emulgator inzit die op 100% natuurlijke basis is, onschadelijk is voor mens en dier en volledig vervliegt. Hij stinkt wel echt vreselijk, dus goed ventileren. Na een uur of twee ben je van de geur af. Hij geeft geen vlekken. Ik heb hem gebruikt op matten, bank, gordijnen etc en nergens vlekken.
Nadeel: hij is duur. Echt duur. Ik heb met 1 flesje van 250 milliliter alles kunnen doen maar daarna was het op.
Ik ben nog op zoek naar pure neemboomolie en een receptje om het dan zelf te verdunnen. Ik moet alleen nog even kijken welke emulgator ik dan moet hebben zodat het geen vlekken geeft.
Overigens zegt Dr. Vroom dat je voor een hond prima afkan door alleen de onderste randen te doen (ruim boven neushoogte van de hond maar hoger hoeft niet). Ik heb dat nu gedaan en ik heb voldoende resultaat.
inni schreef: Warme douche.............. dikke duim..............pluim...........voor de baasjes van Nelson. Jongeman.....jij ziet met je kont in de boter en de room aan je snor.

Dank je!