Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Kijk mij eens als Doutzen Kroes door het bos paraderen, achter mijn speurneus aan! Proest!

Afbeelding

Maar voordat jullie denken dat ik de tuttebel van ons tweeën ben, jullie moeten niet denken dat meneer Stinker met zijn pootjes door de blubber loopt hoor! Al moet ie klimmen, klauteren en moeilijk doen, vieze poten beginnen we niet aan!

Afbeelding
Door Kaela
eelke schreef: Als je echt Doutzen was liep je in een lingerie setje door het bos te huppelen  ;D

Soms wilde ik toch dat Joep wat meer weg had van Oscar :smitten:
Ze was laatst nog in pyjama, dus deze outfit kan best  :P

Hoezo, Joeperdepoep is een schatje!!!!!!!!!!!! Ik zou soms ook wel willen dat Oscar meer van Joep weghad  ;D Vooral als ik de slaapfoto's zie (hij loopt al de hele middag te spoken, terwijl hij hartstikke moe is, zucht)
Door eelke
Kaela schreef: Ze was laatst nog in pyjama, dus deze outfit kan best  :P

Hoezo, Joeperdepoep is een schatje!!!!!!!!!!!! Ik zou soms ook wel willen dat Oscar meer van Joep weghad  ;D Vooral als ik de slaapfoto's zie (hij loopt al de hele middag te spoken, terwijl hij hartstikke moe is, zucht)
Nou, die de foto in mijn onderschrift he  ::) :biggrin2:

Jammer dat het twee reuen zijn, anders konden ze samen puppy's maken!
Door Kaela
eelke schreef: Nou, die de foto in mijn onderschrift he  ::) :biggrin2:

Jammer dat het twee reuen zijn, anders konden ze samen puppy's maken!
Oscars oren (net zo niet functioneel als die van Joep, dus die kiezen we op uiterlijk) en Oscars smetvrees, Joep zijn slaap- en knuffelkwaliteiten. Jup, dat zouden leuke pups worden!
Door eelke
Kaela schreef: Oscars oren (net zo niet functioneel als die van Joep, dus die kiezen we op uiterlijk) en Oscars smetvrees, Joep zijn slaap- en knuffelkwaliteiten. Jup, dat zouden leuke pups worden!
Oh maar ik vind hangoren leuk! Een hang en een staand oor dan?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door