En jee Oscar t doet al pijn als je er naar kijkt

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Als je echt Doutzen was liep je in een lingerie setje door het bos te huppelenZe was laatst nog in pyjama, dus deze outfit kan best
Soms wilde ik toch dat Joep wat meer weg had van Oscar![]()
Kaela schreef: Ze was laatst nog in pyjama, dus deze outfit kan bestNou, die de foto in mijn onderschrift he
Hoezo, Joeperdepoep is een schatje!!!!!!!!!!!! Ik zou soms ook wel willen dat Oscar meer van Joep weghadVooral als ik de slaapfoto's zie (hij loopt al de hele middag te spoken, terwijl hij hartstikke moe is, zucht)
eelke schreef: Nou, die de foto in mijn onderschrift heOscars oren (net zo niet functioneel als die van Joep, dus die kiezen we op uiterlijk) en Oscars smetvrees, Joep zijn slaap- en knuffelkwaliteiten. Jup, dat zouden leuke pups worden!![]()
![]()
Jammer dat het twee reuen zijn, anders konden ze samen puppy's maken!
Kaela schreef: Oscars oren (net zo niet functioneel als die van Joep, dus die kiezen we op uiterlijk) en Oscars smetvrees, Joep zijn slaap- en knuffelkwaliteiten. Jup, dat zouden leuke pups worden!Oh maar ik vind hangoren leuk! Een hang en een staand oor dan?
MarijeEnBoomer schreef: Het was zo grappig die klappende lippen maar ik kreeg ze maar moeilijk op de fotoVolgende keer aan meneer M&B vragen.![]()