Moderator: Charlie Angel
lisantjuhh schreef: Is er nog iemand die binnekort weer wat gaat bestellen?Ik heb nog nooit wat besteld en weet dus ook niet hoe het gaat, maar ik zou wel wat willen bestellen aan Barf producten. Heb nu een 2de vriezer in de leen dus daar kan nog wel wat in! Waar in Friesland woon jij Liantjuhh?
lisantjuhh schreef: Ik woon in friesland. Heb al een bestelling bij degomeat gedaan, maar zit nog rond te kijken voor vlees wat ik kan drogen.Ik zou opzich ook nog wel wat willen bestellen om te drogen maar moet me er dan even in verdiepen wat ik zou willen en hoeveel ik kwijt kan. Vriezer zit momenteel redelijk vol met KVV.
Ik woon in sibrandabuorren
Hallo, ik woon in Stavoren. Ik bestel meestal 1x per drie maanden bij Degomeat. Over 2 of 2.5 maand moet ik weer bestellen. Misschien zijn er liefhebbers die mee willen bestellen?
Maar zou opzich samen willen bestellen ik woon in Warns. Desnoods ergens halverwege afspreken als de bestelling bij een van beide binnen is.
Wanneer zou jij uiterlijk willen bestellen
Mixxy schreef: Hallo, ik woon in Stavoren. Ik bestel meestal 1x per drie maanden bij Degomeat. Over 2 of 2.5 maand moet ik weer bestellen. Misschien zijn er liefhebbers die mee willen bestellen?Zou je mij PB willen sturen als je weer gaat bestellen!
Flamingo schreef: Zou je mij PB willen sturen als je weer gaat bestellen!Zal ik doen.
kyradiesel schreef: Hier ook iemand uit Friesland, woon in Frieschepalen!!Hoi Kyradiesel,
Heb eigenlijk altijd wel voorraad rund, alles van een rund vlees, organen en noem maar op. Maar ook kippen karkassen en nekken, poten ed.
Dus als er interesse is ?? Je kunt altijd bij mij terrecht.
kyradiesel schreef: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 659.0.htmlIk zou graag wat meebestellen en ophalen uit Joure, moet ik dat aan jou doorgeven of in het topic en dat het met jou meerijdt?
Iemand die hier nog mee wilt bestellen?
Ik ga rijden, eventueel op te halen in Joure, Heerenveen, Drachten, en Frieschepalen